Koordinátor/ka je zodpovedný/áza administratívne riadenie projektu, projektovú dokumentáciu, spracovanie mzdových a finančných výstupov v úzkej spolupráci s účtovnými a mzdovými oddeleniami všetkých členov konzorcia, zabezpečuje súlad všetkých finančných operácií s rozpočtom projektu a internými pravidlami konzorcia.
Zamestnanec by mal mať orientáciu v súvisiacich právnych predpisoch a dokumentoch ako sú príručky, usmernenia, metodiky Poskytovateľa grantu a i.
Skúsenosti so sledovaním čerpania rozpočtu, oprávnenosti výdavkov, predkladaie žiadostí o platbu
Schopnosť pracovať s ITMS 2021.
Zvládanie sprocesovania zmien v projekte, zmluvých dodatkov, monitorovacích správ a i.
Sledovanie výstupov a ich súladu s Manuálom informovania a komunikácie a i.
Príjmený pracovný kolektív(riaditeľ vie robiť espreso tonic) a práca s dopadom na tisíce mladých ľudí, ktorým môžeme spoločne zmeniť život k lepšiemu.
riaditeľ kancelárie, Juraj Lizák