Vytvoriť a implementovať inovatívnu marketingovú stratégiu, ktorá zvýši povedomie o knižnici a získa nových čitateľov.
Nadväzovať a udržiavať vzťahy s médiami a kľúčovými partnermi v oblasti kultúry.
Reprezentovať knižnicu na knižných festivaloch a literárnych podujatiach.
Koordinovať mesačný program, zabezpečiť jazykovú korektúru a prípravu výstupov.
Vytvoriť pútavý obsah pre sociálne médiá, webovú stránku, pripravovať tlačené publikácie a e-mailové kampane.
Analyzovať a zlepšovať: sledovať efektivitu našich marketingových aktivít a na základe získaných dát navrhovať nové stratégie.
Spolupracovať s ostatnými členmi tímu pri organizácií podujatí.
Aktívne vyhľadávať a získavať finančné prostriedky na realizáciu našich projektov.
Požiadavky na uchádzača
VŠ vzdelanie I. alebo II. stupňa v študijnom programe marketingového smeru alebo humanitného zamerania výhodou
Slovenský jazyk - C2, Anglický jazyk - B1
znalosť slovenského mediálneho prostredia
prehľad v slovenskej a svetovej literatúre
užívateľská znalosť práce s PC, Windows, programami MS Office, Outlook, Google workspace, práca s databázami, grafické programy (Indesign), základné ovládanie audiovizuálnej techniky
skúsenosti so správou sociálnych sietí a vytváraním pútavého vizuálneho obsahu
ovládať základy fotografovania
znalosť slovenského vydavateľského prostredia, prehľad knižného trhu výhodou
skúsenosť s prípravou žiadostí na získavanie finančných prostriedkov výhodou
Preukázateľné skúsenosti v oblasti PR a marketingu, ideálne v kultúrnom, alebo knižničnom prostredí
Zápal pre propagáciu hodnoty čítania a vzdelávania, aktívny čitateľ/ka výhodou
Záujem o budovanie vzťahov s miestnymi komunitami
Kreatívne myslenie a schopnosť prinášať inovatívne riešenia
Samostatnosť, dôslednosť a schopnosť dodržiavať dohodnuté termíny pri viacerých súbežných projektoch
Výborné písomné a verbálne komunikačné zručnosti, kultivované vystupovanie
Flexibilita a ochota prispôsobiť sa meniacim sa potrebám našich pobočiek
5 dní dovolenky navyše
2 voľné dni do roka navyše na základe kolektívnej zmluvy
37,5 hodinový pracovný týždeň pri plnom pracovnom úväzku
Pracovná doba od 8.00 do 16.00
Home-office po dohode 3x za mesiac
Podieľanie sa na strategickom rozvoji knižnice
Možnosť zúčastniť sa na podujatiach organizovaných mestskou časťou, knižnicou, Galériou Mesta Bratislava
Prístup k aktuálnej literatúre a k periodikám a možnosť podieľať sa na zostavovaní knižného plánu
Priestor na vzdelávanie a sebarozvoj
Práca v Starom Meste na Blumentálskej 10/A v Bratislave
Priateľský mladý kolektív
riaditeľka