manažment zamestnacov/kýň referátu sociálnej pomoci (7 členný tím) – vedenie, koordinácia tímu, vytváranie motivačných pracovných podmienok, pracovný rozvoj jednotlivých členov/iek sociálneho tímu
vedenie intervízie tímu a zabezpečenie supervízie
zodpovednosť za činnosť nízkoprahovej sociálnej služby pre deti a rodinu, tvorba systému služieb, práce, metodiky a manuály pre poskytovanie sociálnej pomoci, podpory a nízkoprahových služieb vo vysokom štandarde kvality, mapovanie potrieb klientov/tiek, vytváranie a vedenie štatistík.
vykonáva základné administratívne a personálne činnosti (príprava reportov, manažment dochádzky a pod.)
spolupráca s vedením ubytovne, najmä pri vyhodnocovaní žiadostí o prijatie, predĺženie, presun či ukončenie ubytovania na ubytovni, participácia pri tvorbe rozpočtu ubytovne Fortuna najmä v oblasti aktivít sociálnej pomoci a podpory,
organizovanie a participácia na komunitných aktivitách ubytovne, spolupráca so samosprávou, štátnou správou a neziskovými organizáciami, komunitné stretnutia
individuálne poradenstvo, skupinová práca s klientmi, riešenie krízových a konfliktných situácií, organizovanie prípadových interných stretnutí
spolupráca na rozvojovom a transformačnom pláne mestskej ubytovne Fortuna
spolupráca a koordinácia procesov a aktivít s odbornými pracovníkmi/čkami a tímami sekcie sociálnych vecí a jej vedením, spolupráca so všetkými oddeleniami magistrátu
vysokoškolské vzdelanie II. stupňa, v odbore sociálna práca alebo inej pomáhajúcej profesii, skúsenosti s vedením tímov, minimálne 1 rok
Skúsenosti/prax s priamym výkonom pomáhajúcej profesie, je podmienkou, skúsenosti s inovatívnymi postupmi pre podporu rodín, detí a mladých ľudí sú výhodou.
sociálne cítenie
dobrý časový manažment
flexibilita a schopnosť efektívne riešiť problémové situácie, dobré zvládanie stresových situácií
dôslednosť, kooperatívnosť – s odbornými pracovníkmi/čkami sekcie a jej vedením, úzka spolupráca so všetkými oddeleniami
Užívateľská znalosť - MS Office 365, digitálne nástroje tímovej spolupráce.
Osobnostné predpoklady: spoľahlivosť, zodpovednosť, dobré komunikačné a organizačné schopnosti; schopnosť riešiť problémy; vyjednávacie schopnosti; rozhodnosť; flexibilita; empatia, proaktívny prístup
Nadstavbové vzdelanie v oblasti pomoci a podpory deťom, mladým ľuďom a rodinám v ohrození a iným sociálne vylúčeným komunitám sú vítané
Mestská ubytovňa Fortuna v bratislavskej Dúbravke je domovom pre viac ako 350 obyvateľov – prevažne rodín s deťmi. Posledné roky prechádza procesom transformácie na modernú mestskú ubytovňu spolu s tímom 7 sociálnych pracovníkov/čiek – referátom sociálnej pomoci. Tím sociálnej pomoci denne pomáha rodinám, deťom a jednotlivcom prekonávať náročné životné situácie prostredníctvom sociálneho poradenstva a klubových aktivít s deťmi a mladými ľuďmi. Hľadáme zručného/ú vedúceho/u, ktorý/á má znalosti v témach sociálneho poradenstva, skúsenosti s koordinovaním a vedením tímu do a rozvojom tímového potenciálu. Ďalej je dôležitou orientácia a skúsenosti s prácou so zraniteľnými rodinami a jednotlivcami, porozumenie skupinovej dynamike a princípom nízkoprahovosti a skúsenosť s komunitnou prácou. Ponúkame možnosť pracovať so skvelým tímom sociálnych pracovníkov a tak sa podieľať na skvalitňovaní služieb mesta svojím obyvateľom v sociálnej oblasti a pracovať pre sekciu sociálnych vecí pod Hlavným mestom SR Bratislava.
Benefity:
Okrem zmysluplnej práce v sociálnej oblasti ponúkame nielen férovú výšku mzdy, ale aj zaujímavé benefity:
· pravidelný systém odmeňovania nad rámec bežnej mzdy,
· 2 sick days navyše k riadnej dovolenke za rok,
· príspevok na dopravu alebo zľavnenú ročnú električenku,
· služobné vozidlo, notebook a mobilný telefón,
· pružný pracovný čas,
· príspevok do DDS 2-3%,
· bezplatný vstup do vybraných mestských organizácií,
· teambuildingy a možnosť odborných vzdelávaní,
· pravidelný systém spätnej väzby a hodnotenia,
· práca pre modernú verejnú inštitúciu a sekciu sociálnych vecí,
· možnosť byť súčasťou inovatívnych zmien v sociálnej oblasti.