Dexfinity je e-commerce akcelerátor.
Dexfinity, (nové ui42 Digital) je team marketérov, špecialistov a konzultantov zameraných na dosiahnutie maximálneho potenciálu ambicióznych e-commerce projektov na domácom trhu a na ich medzinárodný rast.
Firma Dexfinity, predtým známa ako ui42 digital, vznikla v roku 2014 ako prirodzené pokračovanie rastúceho oddelenia PPC reklamy, ktoré začal v roku 2009 po svojom príchode do ui42 budovať Pavol Adamčák. Pavol zvykol prezentovať na veľkých pódiách Marketing Festivalu v Brne a Ostrave a reprezentuje firmu ako kľúčový Google partner pre segment e-commerce a export. Postupne sa pod jeho vedením firma vyprofilovala na špičku vo výkonnostnom online marketingu na Slovensku a v Čechách.
Aktuálne má Dexfinity medzinárodný 63-členný marketingový tím a pomáha e-shopom s akceleráciou rastu cez export, provízny online marketing a automatizáciu do 34 krajín sveta.
Hlavným poslaním novej značky, zhmotnenej na stránke Dexfinity.com, je spájať výnimočných ľudí, vedomosti a nové technológie s cieľom akcelerovať e-shopy za hranice domovskej krajiny a škálovať a optimalizovať online marketing. Názov značky zrkadlí túžbu po raste a neustálom zlepšovaní sa. Vznikol spojením anglických slov dexterity (šikovnosť, obratnosť) a infinity (nekonečno). Logo - nedokonalý kruh - symbolizuje komplexnosť života, túžbu po dokonalosti a potrebu zlepšovania sa smerom k ideálu.
Dexfinity.com je miestom, kde e-shopy môžu nájsť:
partnera, ktorý ich e-shop rovnako, ako doteraz už 120+ iných, naštartuje na expanziu do zahraničia,
partnera, ktorý vie niesť spoluzodpovednosť za výsledky marketingu cez variabilný spôsob odmeňovania (success fee),
partnera, ktorý vnesie kompetentné vhľady nielen do marketingovej, ale aj do finančnej stránky fungovania e-shopu,
partnera, ktorý vám pomôže vybudovať medzinárodný marketingový tím.
Spomedzi služieb má Dexfinity silný fokus na:
zvyšovanie predaja (výkonnostné kampane),
rozvoj tímov a podnikania (consulting a hiring),
export e-commerce biznisov za hranice domáceho trhu (online export),
rozvíjanie silných a autentických webov (SEO a UX),
budovanie značiek a kvalitného obsahu (brandové kampane).