>

Veronika Rybová

Veronika Rybová
Metodik @ Úrad vlády, Úrad splnomocnenca vlády pre rómske komunity
Ekonomická univerzita v Bratislave, Fakulta aplikovaných jazykov, Bratislava, Cudzie jazyky a interkultúrna komunikácia - Anglický a francúzsky jazyk, 2017
Bratislava, Bratislavský kraj, Slovensko

Prečo som na GROWNi

Vždy som cítila vnútornú potrebu pozitívne vplývať na dianie v Slovenskej republike a to primárne v oblasti vzdelávania, dobrovoľníctva a sebarozvoja mladých ľudí. GROWNi je jedna z platform, ktoré umožňujú prepojenie mozgov v našej krajine a medzi tie mozgy chcem zaručene patriť.

S čím viem ako mentor pomôcť

Sebarozvoj
vzdelávanie pre deti
duševné zdravie

Viac o mne

Často o sebe hovorím, že som "hyperproaktívna" osoba, čím sa spája moja značná dávka energie spojená s chuťou sa do vecí zapájať a len tak nesedieť. Prejavilo sa to aj na mojej kariére, keď som sa popri štúdiu na EUBA venovala aktivitám v študentskom parlamente, aktívne pôsobila v organizácii AIESEC a zároveň nadobúdala skúsenosti prostredníctvom brigád v oblasti bankovníctva, poisťovníctva alebo IT.

Dlho som sa hľadala (s čím teraz rada pomáham v okolí), skúsila som korporáty, nezisk alebo učenie skrz Teach for Slovakia a neskôr v súkromnej škole s prvkami Montessori. Bojovala som s nenaplnením očakávaní a prekonala závažný syndróm vyhorenia, o ktorom sa na Slovensku stále málo hovorí. Nakoniec som sa našla v momentálnej práci na Úrade splnomocnenca pre rómske komunity, kde mi priam "horí srdiečko" pre vec a v spolupráci s Ministerstvom školstva makáme na tom, aby mali všetky deti prístup ku kvalitnému vzdelávaniu nehľadiac na etnicitu.

Chcem mentorovať, lebo:

  • venovala som sa mentoringu a chýba mi,

  • chcem využiť vzdelanie a absolvované tréningy v rámci mentoringu a čiastočne aj coachingu,

  • hrozne ma to baví,

  • rada "mentees" sprevádzam ich cestou sebarozvoja,

  • rada narúšam stigmy ohľadom duševného zdravia,

  • chcem podporiť dobrovoľníkov, učiteľov, úradníkov a iných zamestnancov, ktorí sa môžu cítiť nedocenene alebo na svojich ramenách nesú ťarchu pomoci pre iných (a niekedy zabúdajú na seba),

  • verím, že tu máme množstvo proaktívnych ľudí, ktorí si zaslúžia podporu,

  • a na záver, že som aj nejaký ten tím viedla, kreovala tímovú kultúru, ktorá sa zachovala aj niekoľko rokov po ukončení činnosti nášho tímu.

Kľúčové slová o mne

vedenie seba
verejný sektor
zdieľanie skúseností

Pracovné skúsenosti

Metodik @ Úrad vlády, Úrad splnomocnenca vlády pre rómske komunity
Bratislava
- technická asistencia Plánu obnovy a odolnosti - spolupráca s MŠVVaŠ - zodpovedanie za to, aby projekty neprehlbovali segregáciu, stigmatizáciu a getoizáciu - analytická a koncepčná činnosť spojená s oblasťou vzdelávania a problematikou MRK (marginalizovaných rómskych komunít)
2022 - súčasnosť
Triedny učiteľ a vedúci tímu Anglického jazyka @ Rodinná škola
Bernolákovo
- vedenie triedy a vzdelávanie podľa princípov Montessori metodiky - tvorba metodiky anglického jazyka - zodpovednosť za tím angličtinárov
2020 - 2022
Triedny učiteľ, účastník programu Teach for Slovakia @ Teach for Slovakia
Bratislava
- triedna učiteľka na 1. stupni na škole, ktorá pracuje s veľkým množstvom detí zo sociálne znevýhodneného prostredia - absolvovala som množstvo školení, ktoré ma posunuli osobnostne a kariérne
2018 - 2020
Dobrovoľník @ AIESEC
Bratislava
- vedenie pobočky AIESEC Bratislava, priame vedenie 7 členného tímu - sales, account management, team leadership, sebarozvoj
2014 - 2017

Vzdelanie

Vysokoškolské
Mgr., Cudzie jazyky a interkultúrna komunikácia - Anglický a francúzsky jazyk
Ekonomická univerzita v Bratislave, Fakulta aplikovaných jazykov, Bratislava
2012 – 2017

Preferencie

  • vysokoškoláka
  • mladého profesionála (prac. skúsenosti do 3 rokov od ukončenia VŠ)
  • učiteľa, riaditeľa školy
  • neziskovú organizáciu
  • verejnú inštitúciu
  • študentský projekt

  • dlhodobý mentoring
Ako rýchlo reagujem

do 2 dní


Ďalší mentori