Ako na reklamu, ktorá nebude nevyrušovať, ale naopak, bude pomáhať, inšpirovať, zabávať? Sleduj tento live stream a inšpiruj sa, ako robiť reklamu, ktorú budú tvoji zákazníci milovať!
Pozývame ťa sledovať live stream na tému Reklama, ktorú budú tvoji zákazníci milovať!
“Aha, aký pekný banner som videl” – povedal nikto, nikdy.
Bannerová reklama, či už tá klasická vyskakovacia s malým krížikom v rohu alebo tá nepreskočiteľná pred videom, ktoré si chcete pozrieť, vládne slovenskému internetu. Používateľom zavadzia a zhoršuje zážitok, nuž nikto sa nemôže čudovať, že hľadajú spôsoby, ako si ju zablokovať. A čím viac sa to deje, tým viac marketéri rozmýšľajú, ako im ju natlačiť.
Nuž a čo takto to celé otočiť?
Že by reklama nevyrušovala, ale naopak, pomáhala, inšpirovala, zabávala? Že by si ju sami chceli kliknúť, pozrieť a tak by sa im páčila, že by ju ešte odporučili ďalej svojim rodičom, kamarátom, kolegom, spolužiakom?
Príď a inšpiruj sa, ako robiť reklamu, ktorú budú tvoji zákazníci milovať!
Kde prebehne live stream? https://www.facebook.com/events/350226936350686
Kedy? 13. 4. 2021 (utorok) od 17:00 hod. do cca 18:30 hod.
Cena? ZDARMA - jednoducho sa pripoj na náš Facebook a sleduj. Stream prebehne priamo v udalosti (v diskusii) alebo ho nájdeš na timeline Univerzitný technologický inkubátor STU InQb.
Chceš dostať pripomienku pred podujatím, aby si naň nezabudol?
Vyplň formulár http://bit.ly/reklama-inqb
Toto podujatie ti prináša Univerzitný technologický inkubátor STU InQb.
Facebook: https://www.facebook.com/univerzitnytechnologickyinkubatorstu
Instagram: https://www.instagram.com/inkubator_inqb/
Web: https://www.inqb.sk/
Tešíme sa na teba!
Filip pracoval 12 rokov v Zozname ako vedúci produktového oddelenia, teraz riadi slovenskú pobočku švédskeho Strossle (https://strossle.sk). Jeho príspevky môžeš nájsť v skupine Content Marketing Community SK/CZ na Facebooku, na LinkedIne, alebo v Stratégiách. Snaží sa všetky vedomosti a know-how zdieľať pútavou a ľahko zapamätateľnou formou. Všetko zadarmo a bez záväzkov. Je jedno, či si jeho klient alebo nie. Či si začínajúci študent alebo marketér s dlhoročnými skúsenosťami. Jeho cieľom je inšpirovať, nech si čo najviac značiek vybuduje krásny vzťah so svojimi zákazníkmi.