Prečo sa vôbec venovať B2B marketingu? Prečo je v ňom najdôležitejší práve content? Ako ho správne tvoriť? Aký je rozdiel v persónach B2B a B2C aktivitami? Na tieto otázky ti odpovie Juraj Sasko z Visibility. Poskytne ti aj pár tipov a rád pre obsahové aktivity v B2B segmente.
Prečo sa vôbec venovať B2B marketingu? Prečo je v ňom najdôležitejší práve content? Ako ho správne tvoriť? Aký je rozdiel v persónach B2B a B2C aktivitami? Na tieto otázky ti vo videu odpovie Juraj Sasko z Visibility. Poskytne ti aj pár tipov a rád pre obsahové aktivity v B2B segmente.
Toto podujatie ti prináša Univerzitný technologický inkubátor STU (InQb).
Facebook: https://www.facebook.com/univerzitnytechnologickyinkubatorstu
Instagram: https://www.instagram.com/inkubator_inqb/
Web: https://www.inqb.sk/
Juraj začal s online marketingom počas štúdia na Coventry University vo Veľkej Británii, odkiaľ sa dostal na pracovnú stáž do Španielska a následne do O2 na Slovensku. V roku 2009 založil agentúru Visibility, z ktorej sa postupne stala full servis digitálna agentúra s viac ako 70 pracovníkmi v dvoch krajinách. VISIBILITY je zakladajúcim členom ADMA, kde Juraj pôsobil dlhé roky na pozícii Podpredsedu správnej rady. Okrem toho pôsobil ako externý lektor Google na Slovensku a v ČR, bol prezidentom neziskovej organizácie JCI pre Slovensko aj členom združenia Mladých podnikateľov Slovenska. Aktívne sa zúčastňuje na vzdelávacích podujatiach, konferenciách a píše do odborných časopisov na rôzne témy z oblasti online marketingu. Ako prvý v Československu spracoval tému online reputačného manažmentu v dizertačnej práci MBA na LIGS University v Prahe.