Príležitosť Online event: Ako pripraviť komunikačnú stratégiu, ktorá ťa odlíši

Online event: Ako pripraviť komunikačnú stratégiu, ktorá ťa odlíši

Študenti strednej školy, študenti vysokej školy, mladí profesionáli, učitelia, neziskové organizácie, verejné inštitúcie, startupy, študentské projekty

Milan Čanky, online marketér, ťa na live streame naučí, ako postupovať pri tvorbe komunikačnej stratégie, ako si spraviť prieskum trhu, ako analyzovať konkurenciu alebo ako poziciovať značku, atď.

marketing
komunikacna strategia
analyza konkurencie
online marketing
prieskum trhu
brand building
Typ vzdelávania
Udalosť
Dátum a čas eventu
24. feb 2021 o 18:00
Autor
Milan Čanky

Popis

Pozývame ťa sledovať live stream na tému Ako pripraviť komunikačnú stratégiu, ktorá ťa odlíši!

Na online podujatí sa dozvieš:

  • ako postupovať pri tvorbe komunikačnej stratégie spoločnosti,

  • ako si spraviť prieskum trhu,

  • ako analyzovať konkurenciu,

  • ako si pripraviť tzv. strategické intro, z ktorého sa následne vychádza pri tvorbe kreatívy,

  • ako pozicionovať značku,

  • ako určiť archetyp komunikácie,

  • ako pripraviť mediálnu stretégiu, atď.

    Kde prebehne live stream? https://www.facebook.com/events/254884325985405
    Kedy? 24. 2. 2021 (streda) od 18:00 - 19:30 hod.
    Cena? ZDARMA - jednoducho sa pripoj na náš Facebook a sleduj. Stream prebehne priamo v udalosti (v diskusii) alebo ho nájdeš na timeline Univerzitný technologický inkubátor STU InQb.


Chceš dostať pripomienku pred podujatím, aby si naň nezabudol?
Vyplň formulár https://bit.ly/inqb_strategia 

Toto podujatie ti prináša Univerzitný technologický inkubátor STU InQb.
Facebook: https://www.facebook.com/univerzitnytechnologickyinkubatorstu
Instagram: https://www.instagram.com/inkubator_inqb/
Web: https://www.inqb.sk/

Tešíme sa na teba!

O autorovi

Milan Čanky

Milan Čanky sa venuje online marketingu už viac ako 6 rokov a za ten čas nabral skúsenosti vo viacerých oblastiach, ako PPC reklama, SEO, Sociálne média, tvorba webstránok a pod. Pracovať začínal ako marketingový manažér na strane klienta, neskôr pracoval ako account manažér v agentúre a postupne prešiel na pozíciu Creative Team Leader & Digital Strategist pre SCR interactive s.r.o.