Online event: Lokálny online marketing

Online event: Lokálny online marketing

Študenti vysokej školy, mladí profesionáli, profesionáli, neziskové organizácie, verejné inštitúcie, startupy, študentské projekty
Univerzitný technologický inkubátor STU (InQb) Profil organizácie
13. máj 2021 o 17:00

Lokálnym online marketingom ťa prevedie Ján Laurenčík z Basta digital. Na online podujatí sa dozvieš, čo všetko je lokálny online marketing, prečo sa ním zaoberať a akým chybám sa vyhnúť.

lokalny online marketing
online marketing
lokálny marketing

Popis

Pozývame ťa sledovať live stream na tému Lokálny online marketing!

Vyhni sa najčastejším chybám obchodných reťazcov a sietí v oblasti lokálneho marketingu online. Prines ľuďom konzistentnú zákaznícku skúsenosť hoci aj v Mapách Google. Lokálnym online marketingom ťa prevedie Ján Laurenčík z Basta digital. Dozvieš sa, čo všetko je lokálny online marketing, prečo sa ním zaoberať a akým chybám sa vyhnúť.

Kde prebehne live stream? https://www.facebook.com/events/475203687229676/
Kedy? 13. 5. 2021 (štvrtok) od 17:00 hod. do cca 18:30 hod.
Cena? ZDARMA - jednoducho sa pripoj na náš Facebook a sleduj. Stream prebehne priamo v udalosti (v diskusii) alebo ho nájdeš na timeline Univerzitný technologický inkubátor STU InQb.

Chceš dostať pripomienku pred podujatím, aby si naň nezabudol?
Vyplň formulár https://bit.ly/lokalny-marketing-inqb

Toto podujatie ti prináša Univerzitný technologický inkubátor STU InQb.
Facebook: https://www.facebook.com/univerzitnytechnologickyinkubatorstu
Instagram: https://www.instagram.com/inkubator_inqb/
Web: https://www.inqb.sk/

Tešíme sa na teba!

O autorovi

Ján Laurenčík

Ján pôsobí ako Senior konzultant v spoločnosti Basta digital, ktorá poskytuje svojim klientom kompletný online marketing (marketingové stratégie, online reklamy, SEO, marketing na sociálnych sieťach a iné marketingové služby). Má bohaté skúsenosti s vedením a manažmentom 30-člennej firmy a aj rodiny s piatimi deťmi. Zároveň ako skúsený marketér pracoval na výkonnostných online marketingových stratégiách pre značky ako Tatra banka, Slovak Lines, Volvo, Hyundai, Innovatrics a Popradský čaj / Popradská káva. Ján je Google Certified Trainer pre oblasť Google My Business.