Online event: Obsahová stratégia v B2B online marketingu

Online event: Obsahová stratégia v B2B online marketingu

Študenti strednej školy, študenti vysokej školy, mladí profesionáli, profesionáli, neziskové organizácie, verejné inštitúcie, startupy, študentské projekty
Univerzitný technologický inkubátor STU InQb Profil organizácie
5. máj 2021 o 17:00

Prečo sa vôbec venovať B2B marketingu? Prečo je v ňom najdôležitejší práve obsah? Aký je rozdiel v persónach B2B a B2C aktivitami? Na tieto otázky ti odpovie Juraj Sasko z Visibility + ti poskytne aj pár tipov a rád pre obsahové aktivity v B2B segmente.

b2b marketing
b2b online marketing
obsahova strategia
content marketing

Popis

Pozývame ťa sledovať live stream na tému Obsahová stratégia v B2B online marketingu!

Na live streame sa bude Juraj Sasko z Visibility venovať týmto bodom:

  • Prečo vôbec B2B marketing?

  • Prečo je v B2B marketingu najdôležitejší obsah?

  • Aký je rozdiel v persónach medzi B2B a B2C aktivitami?

  • Tipy a rady pre obsahové aktivity v B2B segmente.

Kde prebehne live stream? https://www.facebook.com/events/816592039210207/
Kedy? 5. 5. 2021 (streda) od 17:00 hod. do cca 18:30 hod.
Cena? ZDARMA - jednoducho sa pripoj na náš Facebook a sleduj. Stream prebehne priamo v udalosti (v diskusii) alebo ho nájdeš na timeline Univerzitný technologický inkubátor STU InQb.

Chceš dostať pripomienku pred podujatím, aby si naň nezabudol?
Vyplň formulár https://bit.ly/b2b-marketing-inqb

Toto podujatie ti prináša Univerzitný technologický inkubátor STU InQb.
Facebook: https://www.facebook.com/univerzitnytechnologickyinkubatorstu
Instagram: https://www.instagram.com/inkubator_inqb/
Web: https://www.inqb.sk/

Tešíme sa na teba!

O autorovi

Juraj Sasko

Juraj začal s online marketingom počas štúdia na Coventry University vo Veľkej Británii, odkiaľ sa dostal na pracovnú stáž do Španielska a následne do O2 na Slovensku. V roku 2009 založil agentúru Visibility, z ktorej sa postupne stala full servis digitálna agentúra s viac ako 70 pracovníkmi v dvoch krajinách. VISIBILITY je zakladajúcim členom ADMA, kde Juraj pôsobil dlhé roky na pozícii Podpredsedu správnej rady. Okrem toho pôsobil ako externý lektor Google na Slovensku a v ČR, bol prezidentom neziskovej organizácie JCI pre Slovensko aj členom združenia Mladých podnikateľov Slovenska. Aktívne sa zúčastňuje na vzdelávacích podujatiach, konferenciách a píše do odborných časopisov na rôzne témy z oblasti online marketingu. Ako prvý v Československu spracoval tému online reputačného manažmentu v dizertačnej práci MBA na LIGS University v Prahe.