Obsahová stratégia v B2B online marketingu

Obsahová stratégia v B2B online marketingu

Študenti strednej školy, študenti vysokej školy, mladí profesionáli, profesionáli, učitelia, neziskové organizácie, verejné inštitúcie, startupy, študentské projekty
Juraj Sasko
Univerzitný technologický inkubátor STU InQb Profil organizácie

Prečo sa vôbec venovať B2B marketingu? Prečo je v ňom najdôležitejší práve content? Ako ho správne tvoriť? Aký je rozdiel v persónach B2B a B2C aktivitami? Na tieto otázky ti odpovie Juraj Sasko z Visibility. Poskytne ti aj pár tipov a rád pre obsahové aktivity v B2B segmente.

b2b marketing
b2b online marketing
juraj sasko

Popis

Prečo sa vôbec venovať B2B marketingu? Prečo je v ňom najdôležitejší práve content? Ako ho správne tvoriť? Aký je rozdiel v persónach B2B a B2C aktivitami? Na tieto otázky ti vo videu odpovie Juraj Sasko z Visibility. Poskytne ti aj pár tipov a rád pre obsahové aktivity v B2B segmente.

Toto podujatie ti prináša Univerzitný technologický inkubátor STU (InQb).
Facebook: https://www.facebook.com/univerzitnytechnologickyinkubatorstu
Instagram: https://www.instagram.com/inkubator_inqb/
Web: https://www.inqb.sk/

O autorovi

Juraj Sasko

Juraj začal s online marketingom počas štúdia na Coventry University vo Veľkej Británii, odkiaľ sa dostal na pracovnú stáž do Španielska a následne do O2 na Slovensku. V roku 2009 založil agentúru Visibility, z ktorej sa postupne stala full servis digitálna agentúra s viac ako 70 pracovníkmi v dvoch krajinách. VISIBILITY je zakladajúcim členom ADMA, kde Juraj pôsobil dlhé roky na pozícii Podpredsedu správnej rady. Okrem toho pôsobil ako externý lektor Google na Slovensku a v ČR, bol prezidentom neziskovej organizácie JCI pre Slovensko aj členom združenia Mladých podnikateľov Slovenska. Aktívne sa zúčastňuje na vzdelávacích podujatiach, konferenciách a píše do odborných časopisov na rôzne témy z oblasti online marketingu. Ako prvý v Československu spracoval tému online reputačného manažmentu v dizertačnej práci MBA na LIGS University v Prahe.