Chceš budovať medzinárodné komunity? Vytvor si počas pravidelných stretnutí stratégiu s pomocou Filipa Valušiaka, expertom na budovanie medzinárodných komunít, ktorý aj momentálne vedie napríklad HubHub. Na GROWNi GROWps sa budeš môcť inšpirovať od ďalších projektov, pomáhať si navzájom a napasovať komunitnú stratégiu projektu, iniciatíve či organizácii. Prvý call nás čaká už 28.9. o 18:00! Tak neváhaj a klikni na "CHCEM SA PRIHLÁSIŤ"
Pridaj sa do našej pracovnej skupiny a zisti ako budovať medzinárodné komunity, ako sa môže práve komunita stať produktom, spoznaj ľudí z rôznych oblastí a nauč sa viac o:
Dôležitostí komunít v digitálnej dobe
Ako medzinárodné komunity vedú inovácie
Budovaní obchodného plánu komunity
Best-practices z praxe
Význame komunít
Kontinuita: Stretávame na 2 hodiny online 1-krát za mesiac po dobu 5 až 6 mesiacov.
Deadline na prihlásenie: 24. 9. 2021 18:00
Prvé stretnutie: 28. 9. 2021 o 18:00
Pracovnú skupinu otvárame prvýkrát, takže aj ty môžeš byť jedným z prvých účastníkov, ktorý v rámci GROWps otvoria tému budovania medzinárodných komunít. Účastníci prechádzajú výberovým procesom a keď sa ti podarí do skupiny dostať, môžeš sa tešiť na stretnutia s takýmto skvelým obsahom:
Úvod:
Prvé stretnutie slúži na spoznanie sa, nastavenie očakávaní, cieľov a pravidiel skupiny. Malými krokmi sa ponoríš už do témy budovania komunít a zistíš, či je skupina to pravé orechové a rozhodneš sa, či sa chceš záväzne zúčastňovať aj ďalších stretnutí.
Budovanie komunít
Budeš sa učiť o podstate komunít aj o tom, prečo ich ľudia potrebujú zvlášť v digitálnej dobe.
Komunita ako produkt
Aj komunitu je možne predávať. Stretnutie sa bude točiť okolo community sales a zistíš aj ako sa medzinárodné komunity stavajú do vedenia inovácii vo svete.
Vybuduj vlastnú komunitu
Ambasádor predstaví štúdiu o budované komunitného prostredia. Súčasne sa budeš učiť ako tvoriť business case okolo tvorenia komunity.
Wrap-up
Uvidíš prezentácie ďalších case studies a zhrnieš si všetky nové informácie, ktorými si bol v posledných mesiacoch zasypaný/á.
Viac o pracovnej skupine - GROWNi GROWps:
Knowledge sharing: Skupina funguje na princípe knowledge sharingu. To znamená, že je malá, je v nej veľa priestoru na networking aj výmenu informácii. Účastníci sú vyberaní tak, aby boli dostatočne rozdielni, vďaka čomu sa môžu navzájom od seba učiť a maximalizovať rozvojový charakter skupiny. Nezáleží na tom, či si študent, profesionál, či firma v ktorej pracuješ je malá alebo veľká. Možno máš sa len zaujímaš o budovanie komunít. Skupina je diverzitná a hravo zapadneš.
GROWps - GROWNi pracovné skupiny fungujú zadarmo a s cieľom prepojiť uzavretú skupinu špecialistov a nadšencov okolo konkrétnej témy - pravidelne a na dlhšie obdobie tak, aby mohlo dôjsť k skutočnému spoznaniu sa, výmene skúsenosti a znalostí, riešeniu reálnych problémov a napredovaniu. Skupina je vedená skúseným ambasádorom, ale vyžaduje sa vždy interaktivita, trochu prípravy, iniciatíva a ochota zdieľať.
Ambasádori: Každá skupina je vedená odborníkom z danej oblasti, ktorý pôsobí ako facilitátor. Prináša svoje jedinečné skúsenosti a udáva rámec problematike. Zároveň zodpovedá za chod skupiny a zapájanie sa členov. Sú to najmä zaujímaví odborníci zo zahraničia, ktorí vedia priniesť pohľad zvonku.
Princípy GROWps:
Zapájame sa všetci: Vedľajším efektom pracovných skupín je aj komunita. Naučíš sa teda novým veciam a k tomu spoznáš nových inšpiratívnych ľudí, od ktorých sa môžeš učiť, a ktorí sa môžu učiť od teba.
Kamery sú podľa možnosti zapnuté: Prosíme účastníkov, aby mali zapnuté kamery, teda sa u nás nebudeš rozprávať so šedými štvorčekami (aj keď samozrejme nie každý má technické vymoženosti, ktoré by dovoľovali zapnutie kamery, čo plne rešpektujeme).
Plne sa sústredíme: Snažíme sa, aby účastníci mohli venovať maximum svojej pozornosti stretnutiu. Preto aj dopredu plánujeme a komunikujeme stretnutia.
Tvoríme komunitu: Nie je to len o budovaní vedomostí, ale aj o tebe, o jednotlivcovi v skupine ľudí, ktorá sa snaží napredovať vpred. V skupine môžeš slobodne prichádzať s nápadmi, navrhovať témy a komunikovať s ľuďmi.
Aktívne sa počúvame: Okrem toho, že získaš nové vedomosti, nápady, rady a zaujímavý network ľudí ako si ty, zlepšíš sa aj v počúvaní druhých. V tomto skille je málo expertov a preto aj táto skupina ti pomôže zlepšiť sa.
Filip vedie HubHub a Qubes so silným zameraním na komunity. Dlhú dobu sa venuje a zaujíma o prepojenia medzi biznisovými komunitami a verejnými priestormi. V minulosti pracoval vo Factory Berlim, kde viedol produktové a komunitné tímy.