>

Michal Mironov

Michal Mironov
Manažér online marketingu @ O2
Univerzita Komenského, Bratislava, história, 2003
Trnava, Trnavský kraj, Slovensko

Prečo som na GROWNi

Pretože vzájomné zdieľanie aj získavanie nových vedomostí je asi najužitočnejšia a najefektívnejšia investícia do obmedzeného času, ktorý človek na tomto svete má. A zároveň je to zábava! :-)

S čím viem ako mentor pomôcť

Rozbeh projektu
Kariéra
Sebarozvoj
Start-up
thinking creatively
tvorba článkov
tvorba contentu
tvorba eshopov
tvorba dotazníkov
tvorba návrhov projektov
tvorba prezentácie
stratégia
správne nastavovanie cieľov
cestovanie
cestovanie sólo
work life balance
tvorivé písanie
sebadisciplína
horolezectvo
budovanie značky
ako predať projekt
promovanie produktov
obsah webu
priorizácia

Viac o mne

Roky som pracoval ako marketingový manažér pre veľké korporácie. Marketingová stratégia, efektívna komunikácia, vedenie tímu a správne nastavovanie cieľov bolo to, čo ma úspešne živilo. V poslednom čase ma však viac tešil mentoring a rozvíjanie schopností jednotlivých ľudí. Roky som používal a sledoval trendy v oblasti najmodernejších technológií (AI, četboty...), teraz ma viac baví vyvažovať ich negatívne dopady. Tie najlepšie nápady som nikdy nedostal v kanceláriách, ale pri cestovaní sólo po svete, na mori, alebo horolezectve. Inšpiráciu nachádzam tiež v knižkách o fungovaní ľudského mozgu, behaviorálnej ekonómii, ale aj v obyčajných ľudských príbehoch.

Kľúčové slová o mne

marketing
strategy
user experience
team coaching
team leadership
team management
thinkingoutofthebox
tímová spolupráca
tvorba obsahu
tvorba článkov
tvorba webu
tvorba značky
výborné komunikačné zručnosti
tvorba dotazníkov
tvorba prezentácie
Životné ciele
tímový manažment
športové záľuby
začínajúci podnikateľ
čitanie kníh
vedenie tímu
vzťah k prírode
tvorivé myslenie
thinking creatively
work life balance
nastavovanie cieľov
výber cieľov
smart goals
turistika
cestovanie
zodpovedné cestovanie
kreativita
história

Pracovné skúsenosti

Manažér online marketingu @ O2
Bratislava
Zodpovedný za digitálnu stopu spoločnosti a vedenie tímu. Kampane, weby, mobilné aplikácie, eshop, redizajny - tým všetkým som žil a prešiel.
2020 - 2024

Vzdelanie

Vysokoškolské
Mgr, história
Univerzita Komenského, Bratislava
1999 – 2003

Hobby, záujmy

Roky som závodne plával, neskôr som začal robiť výstupy po horách. Mám za sebou Alpy, Pamír, Kaukaz aj Himaláje, dostal som sa tesne pod hranicu 7000 metrov nad morom. Rád recenzujem knižky, ktoré som prečítal. Rád píšem aj blogujem - to mi zrejme ostalo z práce v novinách. Na utriedenie si myšlienok mi najviac pomáha cestovanie sólo. Som zvedavý a prakticky neexistuje téma, v ktorej by som si odmietol rozšíriť vzdelanie či prehľad. Vážim si odborníkov, ktorí majú za sebou reálne výsledky. Rozhovory s nimi ma nesmierne bavia.

Preferencie

  • stredoškoláka
  • vysokoškoláka
  • mladého profesionála (prac. skúsenosti do 3 rokov od ukončenia VŠ)
  • profesionála
  • neziskovú organizáciu
  • učiteľa, riaditeľa školy
  • verejnú inštitúciu
  • startup
  • študentský projekt

  • jednorazová konzultácia
  • dlhodobý mentoring