Prečo som na GROWNi
Na GROWNi sa registrujem kvôli tomu, že komunita GROWNi ma fascinovala na evente, ktorý organizovali. Zároveň moje vízie korešpondujú so spoluprácou s GROWNi.Ak by to niekoho zaujímalo, toto sú moje 4 vízie na rok 2023 (a nielen tento rok):I. Vzdelávanie seba aj inýchV roku 2023 školiť viac študentov online marketingu.Sebavzdelávanie čítaním kníh, absolvovaním kurzov, dokončenie MSc. štúdia, spraviť kapitánske skúšky a mnoho ďalších smelých plánov.II. Zvyšovanie kvality online reklamyV roku 2023 posunúť témy ako viewabilita, autoplay, kvalita návštev webstránky na trhu.III. Motivácia/Inšpirácia iných ľudíV roku 2023 motivovať/inšpirovať študentov marketingu na univerzitách.Cez kariérny príbeh a personálny branding motivovať ďalších ľudí nielen v mojom okolí posúvať sa.IV. NetworkingPrepájať sa a spoznávať skvelých ľudí s rovnakými hodnotami a víziami.Zorganizovať eventy ako grilovačka či kalčeto turnaj nielen pre Google nadšencov.S čím viem ako mentor pomôcť
Vo vodách online marketingu pohybujem od svojich 15-tich rokov.
Pracoval som v najväčších mediálnych a digitálnych agentúrach na SK/CZ trhu a 3 roky viedol obchodné oddelenie najväčšieho mediálneho domu na Slovensku.
Pomáham a školím neziskové organizácie ako Slovenský Červený kríž, Hendi Centrum, Adeli, APPA a iné cez Google Ad Grants.
Pôsobil som ako člen Správnej rady IAB Slovakia. Okrem online sveta milujem hory, bicyklovanie a cestovanie.
do 2 dní