Nechajte sa inšpirovať ďalšou úžasnou ženou z tech sveta. :)
S Kristínou sa rozprávame najmä o stratégii, ktorá vedie k vynikajúcej zákazníckej skúsenosti. Vysvetlíme si, ako im pri skúmaní spokojnosti zákazníkov pomáhajú technológie a akú rolu tu zohrávajú dáta.
V podcaste sa dozviete:
- na čom je postavená IBM stratégia zákazníckej spokojnosti,
- ako sa skúma a meria zákaznícka spokojnosť,
- ktoré technológie im uľahčujú prácu,
- v čom je dobrý človek, ktorý dozerá na spokojnosť klientov,
- aké je to pracovať pre globálnu IT korporáciu v USA.
Vypočujte si podcast cez:
SoundCloud
Kristína Sojáková je Slovenka, ktorá strávila väčšinu svojej doterajšej kariéry v zahraničí. Už 15 rokov sa spája jej meno so svetovým IT gigantom IBM. Z kancelárie v New Yorku sa stará o zákaznícku spokojnosť a úzke prepojenie tejto oblasti s technológiami a biznisom. Svoju prácu nedávno ešte viac priblížila k IT, keď sa stala manažérkou pre IT Operations.