>
Príležitosť 3000 eur na kampaň, ktorá zaočkuje Slovákov pred dezinformáciami

3000 eur na kampaň, ktorá zaočkuje Slovákov pred dezinformáciami

Študenti strednej školy, študenti vysokej školy

New School Communications  v spolupráci s neziskovou organizáciou digiQ spúšťa prvý ročník študenstkej súťaže New School Challenge. Cieľom súťaže je motivovať a povzbudiť kreatívnych študentov a študentky k vytvoreniu návrhu prebunkingovej kampane, ktorá by pomohla Slovákom „zaočkovať sa“ proti dezinformáciám a konšpiráciám.  

Cieľom New School Challenge je povzbudiť šikovných mladých komunikátorov a marketérov vytvoriť prebunkingovú kampaň, ktorá pomôže riešiť na Slovensku boj s dezinformáciami. Ich úlohou bude vytvoriť návrh komunikačnej kampane, ktorá atraktívnym a zároveň efektívnym spôsobom vysvetlí Slovákom, ako fungujú dezinformácie, a pomôže tak zvýšiť ich informačnú odolnosť.

študent marketingu
dezinformácie
stáž
Typ vzdelávania
Študijná a štipendijná príležitosť
Uzávierka prihlášok
31. 3. 2024

Popis

Víťazná kampaň musí spájať inovatívnosť, kreativitu a strategický prístup k riešeniu problematiky šírenia dezinformácií. Porota, zložená z renomovaných odborníkov vrátane CEO digiQ Andrey Cox,výskumnej pracovníčky SAV Jany Papcunovej, expertov na boj proti dezinformáciám Tomáša Kriššáka a Daniela Mila a CEO New School Communications Gabriela Tótha,  posúdi návrhy súťažiacich. Tí najlepší môžu získať platenú v komunikačnej agentúre New School Communications a 3000 eur na realizáciu kampane