Zaujíma ťa zákulisie herného trhu?😊🎮
Na prednáške od Superscale si predstavíme herný trh ako celok a bližšie si ukážeme a porovnáme základné biznis modely a platformy pre mobilný segment.
👉Ukážeme si, aké tímové role existujú a čo je ich úloha a ako môže vyzerať celkové zloženie vývojového tímu.
👉Následne si bližšie predstavíme proces vývoja mobilnej hry od prototypovania až po vydanie na trh a na záver si povieme praktické rady ako a kde začať s vývojom hier.
Tešíme sa na teba!🥳
Zaujíma ťa zákulisie herného trhu?😊🎮
Na prednáške od Superscale si predstavíme herný trh ako celok a bližšie si ukážeme a porovnáme základné biznis modely a platformy pre mobilný segment.
👉Ukážeme si, aké tímové role existujú a čo je ich úloha a ako môže vyzerať celkové zloženie vývojového tímu.
👉Následne si bližšie predstavíme proces vývoja mobilnej hry od prototypovania až po vydanie na trh a na záver si povieme praktické rady ako a kde začať s vývojom hier.
Tešíme sa na teba!🥳
Marek Mrva - Game Development Lead - S profesionálnym vývojom softvéru začal už v roku 2011 v ESETe. Po piatich rokoch prešiel na indie development pre PC, odkiaľ po dvoch rokoch odišiel do mobilného free-to-play segmentu, kde je doteraz. Momentálne vedie tím Unity developerov v SuperScale.
Jakub Vacula - Game Designer - Hrám sa venuje 6 rokov a ako študent si prešiel viacerými vzdelávacími programami zameranými na vývoj hier, vďaka čomu sa stal súčasťou produkčného tímu v SuperScale, kde pracuje už vyše 3 rokov ako herný dizajnér.