Chceš vedieť ako úspešne uviesť na trh produkt, ktorý nevyhľadáva masa ľudí? Je dôležité edukovať spoločnosť o menej známom type výrobku?
Chceš vedieť ako úspešne uviesť na trh produkt, ktorý nevyhľadáva masa ľudí? Je dôležité edukovať spoločnosť o menej známom type výrobku? Ako osloviť správnu cieľovú skupinu a premeniť ich na zákazníkov? 🤔 Čo všetko obnáša expanzia na zahraničné trhy?👍 Ako zabezpečiť marketing na viacerých trhoch súčasne a prispôsobiť komunikáciu?
Toto všetko sa dozvieš v novej sérii úspešných príbehov slovenských značiek. V našej poradni Marketingové digiTALKy zistíš ako úspešne odštartovať biznis, nevzdať to a budovať meno v zahraničí. 💬
🤳 Tento týždeň bude naším hosťom Juraj Fehervari, ktorý je spoluzakladateľom firmy Be Lenka, ktorá sa venuje výrobe barefoot obuvi.
⚠️Ak nechceš zmeškať live stream, radi ti pošleme pripomienku. Stačí kliknúť na formulár: bit.ly/3tXv3PS 👈
👉 Live stream nájdete v stredu o 20:00 v našom FB evente: bit.ly/2RaL7Py
a tiež na Facebookovej stránke Digitálna Univerzita.
Juraj so spoluzakladateľkou Lenkou získali ocenenie EY Začínajúci podnikateľ roka 2019. Z malej firmy so ziskom 27 eur sa rýchlo stala stabilná firma, ktorá svoje produkty posiela do viac ako 50 krajín sveta.