Vedeli ste, že to, ako sa správate v online, je zásadné pre tvorbu digitálnych produktov? A že dokonca existuje profesia, ktorá sa zaoberá skúmaním vášho správania? Možno vás prekvapí, aké množstvo informácií o vás vie tzv. USER RESEARCHER.
V diskusii sa pozrieme na to, aké majú ľudia potreby, ako premýšľajú, čo používajú a na čo v digitále klikajú. Pikošky zo svojho výskumu s nami zazdieľa Tina Ličková, ktorá vedie Insight & Ideation tím v berlínskom Neugelb Studios. Preto sa pozrieme aj na to, ako nad financiami premýšľajú Nemci a či sa od nich máme čo učiť.
V rozhovore s Tinou sa dozviete:
- akú rolu zohráva výskum v dizajne produktov,
- ako a čo všetko skúma User Researcher,
- čo je to finančná psychológia a ako sa vo financiách a ich digitalizácii správajú Nemci,
- prečo je prvotná psychológia, až potom technológia.
Vypočujte si podcast cez:
Tina vedie Insight & Ideation tím v berlínskom Neugelb Studios. Spolu s tímom pracujú na tom, aby poskytli Nemcom tip-top mobilné bankovníctvo.