Digitálne technológie menia spôsob, akým sa učíme a vyučujeme.
Gamifikácia a umelá inteligencia (AI) ponúkajú nové možnosti, ako zapojiť žiactvo a študentstvo, zvýšiť ich motiváciu a urobiť učenie či aktivity pre mládež interaktívnejším a efektívnejším.
Gamifikácia v praxi – Ako hravé prvky (body, odznaky, rebríčky, výzvy) zvyšujú motiváciu a angažovanosť.
AI ako efektívny pomocník učiteľstva či lektorstva – Automatizácia rutinných úloh, generovanie materiálov a personalizované učenie.
AI zodpovedne – Ako sa vyhnúť etickým a environmentálnym rizikám a využívať AI efektívne.
Učiteľstvo základných, stredných škôl a vysokých škôl.
Pracovníctvo s mládežou.
Školiteľstvo a lektorstvo, ktoré chce obohatiť svoje metódy o herné prvky a AI
Nové digitálne zručnosti a praktické tipy.
Prehľad AI nástrojov, ktoré ti môžu uľahčiť prácu.
Inšpiráciu na interaktívne vzdelávacie aktivity
Podujatie, ktoré usporadúva Baterkáreň - prírodná kozmetika a drogéria, kurzy, swapy a reuse centrum
Podujatie je organizované s podporou Ministerstva školstva, výskumu, vývoja a mládeže Slovenskej republiky v oblasti práce s mládežou, ktoré administruje NIVAM – Národný inštitút vzdelávania a mládeže.
Mediálnym partnerom podujatia je Trnavské rádio.
If you’re interested in an AI workshop conducted in English, please reach out to janka@baterkaren.sk for a personalized price offer.
Všetkým týmto vás prevedie Janka Reháková – skúsená odborníčka, ktorá vám ukáže, ako využiť technológie vo váš prospech.