Prečo obsahový marketing potrebuje kreatívu?

Prečo obsahový marketing potrebuje kreatívu?

Študenti vysokej školy, mladí profesionáli, profesionáli, neziskové organizácie, verejné inštitúcie, startupy
Hosť: Peter Ižo, Creative Director z MADE BY VACULIK, Moderátorka: Barbora Senčáková, špecialistka na obsahový marketing z Content agency

Kreativita je alfou a omegou reklamy ešte z čias pred nástupom internetu a digitálneho marketingu. Umožňuje nám zapamätať si informáciu, ktorá môže viesť k vyššiemu rozpoznaniu značky a zvýšeniu predaja. V dobe, kedy sa firmy zaujímajú často len o zisk však kreativita dosť trpí.

content marketing
kreatíva
tvorba obsahu

Popis

Aby ste sa v tejto dobe odlíšili od svojej konkurencie a zaujali svojich zákazníkov, je potrebné myslieť „out of the box”. Viete však, ako kreatívne myslenie rozvíjať či cibriť? To, ako vyzerá deň kreatívca, ako prebieha tvorivý proces alebo aké sú najefektívnejšie kreatívne techniky, nám priblíži Peter Ižo.

Vypočujte si podcast cez:

Spotify

SoundCloud

O autorovi

Hosť: Peter Ižo, Creative Director z MADE BY VACULIK, Moderátorka: Barbora Senčáková, špecialistka na obsahový marketing z Content agency

Peter Ižo pôsobí ako kreatívny riaditeľ v agentúre MADE BY VACULIK.