Bootcamp pre mladé talenty a budúcich lídrov!

Bootcamp pre mladé talenty a budúcich lídrov!

Študenti strednej školy, študenti vysokej školy, mladí profesionáli
27. máj 2021

Študujes alebo končíš školu a plánuješ si rozbehnúť vlastný projekt alebo hľadáš inšpiráciu?
 
👉 Naboostuj sa vedomosťami od lídrov startup scény a spoznaj príbehy tých najlepších z oboru! Zažiješ neformálne prostredie medzinárodnej fintech spoločnosti a získaš know-how, na ktoré by si potreboval roky skúsenosti.

27. 5. - 28. 5. 2021 - Online Bootcamp

Tých najlepších čaká platená stáž a jedinečná príležitosť byť súčasťou budovania lokálnych pobočiek (HUBov) globálnej fintech spoločnosti v Bratislave a Nitre!

Registruj sa na našom webe do 23.5.2021! https://bootcamp.storyous.com/sk/


Popis

Čo ťa čaká?

Dva dni intenzívneho online tréningu, workshopov a prednášok

  • interaktívne workshopy z oblasti marketingu, salesu a leadershipu,

  • networking s novými priateľmi a potenciálnymi novými biznis kolegami a partnermi,

  • získaš praktické skúsenosti a know-how od tých najlepších ľudí z oboru.


Stáž v Bratislave alebo Nitre

  • aktívne sa zapojíš do budovania lokálneho biznis HUBu - podnikateľského centra,

  • tí najlepší získajú platenú stáž alebo full-time kontrakt,

  • budeš súčasťou diania medzinárodnej spoločnosti.

Spakri:

Michael Rolph

Co-founder | Yoyo

Ako sa zrodila myšlienka založenia úspešného FinTech startupu?

Výzvy, ktorým Michael čelil pred založením FinTech startupu bolo mnoho. Čím si prešiel a čo ho motivuje? Dozviete sa, ako a prečo vybudoval svoju značku a prečo si myslí, že FinTech je budúcnosť. 

Igor Třeslín

CEO | Storyous

Leadership: lessons learned

12  rokov práce s tímom naprieč niekoľkými ďalšími projektami, vrátane úspešného exitu firmy Lunchtime globálnemu Zomatu. Čím sa dnes riadi a ktoré zistenia kompletne zmenili jeho prístup k vedeniu tímu?

Jan Gemrich

Regional marketing manager | Google Pay

Brand Building: základ úspešnej značky

Vášnívý marketér, Ján Gemrich, vás povedie naprieč marketingovými disciplínami. Ktoré sú podľa neho najúspešnejšie a čomu všetkému predchádza marketingová stratégia v Google Pay?

Alexandre Neuding

Stone & SaltPay

Od stážistu po shareholdera v globálnej firme

Máte veľké sny a pocit, že nič také nemôžete dosiahnuť? Inšpirujte sa príbehom Aleho, ktorý začal ako stážista v spoločnosti Stone, rýchlo spoločne vyrástli a o pár rokov neskôr sa stal podielnikom globálnej spoločnosti s hodnotou 28 mld. USD. 

O autorovi