Ako získať obchodné kontakty v B2B? (Marketingové digiTALKy)

Ako získať obchodné kontakty v B2B? (Marketingové digiTALKy)

Študenti vysokej školy, mladí profesionáli, profesionáli, verejné inštitúcie, startupy
Digitálna Univerzita/ Ján Laurenčík
Digitálna Univerzita Profil organizácie

Získavať nové obchodné kontakty v B2B sa dá aj vďaka kvalitnému obsahu. Nezáleží na tom, či sa zameriavaš na malé a stredné firmy alebo veľké korporáty. Content marketing ťa dokáže zbaviť zbytočných hodín hľadania nesprávnych kontaktov a vypisovania stovky e-mailov. 😣 📩

b2b
b2b marketing
case study
online marketing
digitalny marketing
content marketing
obsahový marketing
tvorba obsahu

Popis

Získavať nové obchodné kontakty v B2B sa dá aj vďaka kvalitnému obsahu. Nezáleží na tom, či sa zameriavaš na malé a stredné firmy alebo veľké korporáty. Content marketing ťa dokáže zbaviť zbytočných hodín hľadania nesprávnych kontaktov a vypisovania stovky e-mailov. 😣 📩

Všetko sa dozvieš v našej poradni Marketingové digiTALKy 💬

Navyše, táto streda bude špeciálna, pretože skúsený senior konzultant ti ukáže prípadovú štúdiu svojho 1-ročného content marketingového experimentu. 💪 🤩

Naším hosťom bude Ján Laurenčík, ktorý má 14 rokov skúseností v online marketingu a vedie úspešnú agentúru Basta digital.

Výkonnostná marketingová agentúra Basta digital, v ktorej pôsobí, patrí k špičke na Slovensku. Pred pár dňami dokonca získali v európskej konkurencii 6 shortlistov na súťaži European Search Awards.

⚠️Ak nechceš zmeškať live stream, radi ti pošleme pripomienku. Stačí kliknúť na formulár: bit.ly/3fI7fv0 👈

👉 Live stream nájdete v stredu o 20:00 v našom FB evente: bit.ly/3cQ3kKY

a tiež na našej FB stránke Digitálna Univerzita.

O autorovi

Digitálna Univerzita/ Ján Laurenčík

Ján pôsobí v agentúre Basta digital ako senior konzultant. Má 14 rokov skúseností v marketingu a špecializuje na technické aspekty reklamy a dátovú analytiku. Pracuje so širokým portfóliom klientov ako napríklad z oblasti e-commerce alebo cestovného ruchu. Je tiež Google certifikovaný tréner a svoje dlhoročné skúsenosti z marketingu odovzdá aj študentom na Univerzite Komenského alebo širokej verejnosti na prednáškach a workshopoch.