Kedy influencer marketing generuje leady a zvyšuje predaj?

Kedy influencer marketing generuje leady a zvyšuje predaj?

Študenti strednej školy, študenti vysokej školy, mladí profesionáli, profesionáli, neziskové organizácie, verejné inštitúcie, startupy
Hostka: Jana Malaga, špecialistka na obsahový a influencer marketing, Content Agency; Moderátorka: Barbora Senčáková, špecialistka na obsahový marketing, Content agency

Vedeli ste, že v roku 2019 bol napočúvanejší podcast zo všetkých Websupporťáckych práve ten o influencer marketingu? Chceli sme ho zopakovať v 2020, ale nestihli sme. Po vyše roku sa čo to zmenilo a niečo ostalo po starom. Vypočujte si, ako sa influencer marketing vyvíja, čo funguje a čo naopak nie, aké možnosti značky využívajú a čo by mohli a nerobia. Všetko dôležité nám priblížila Jana Malaga, špecialistka na influencer marketing z Content agency.


Vypočujte si podcast cez:

Spotify

SoundCloud


content marketing
influencer marketing

Popis

Keď Jana v roku 2015 organizovala prvý ročník ankety BLOGER ROKA, cítila, že blogeri (neskôr influenceri) sa stanú súčasťou marketingu, PR a predaja nejednej slovenskej značky. Dnes je tento influencerský boom tak silný, že menej či viac známe tváre sú súčasťou marketingových kampaní a významne ovplyvňujú nielen budovanie značky, ale aj predaje.

O autorovi

Hostka: Jana Malaga, špecialistka na obsahový a influencer marketing, Content Agency; Moderátorka: Barbora Senčáková, špecialistka na obsahový marketing, Content agency