Ako využiť silu content marketingu (Marketingové digiTALKy)

Ako využiť silu content marketingu (Marketingové digiTALKy)

Študenti vysokej školy, mladí profesionáli, neziskové organizácie, verejné inštitúcie, startupy, študentské projekty
Digitálna Univerzita Profil organizácie
9. mar 2021 o 20:00

Chceš vedieť, ako vyzerá dobrá content marketingová stratégia? Čo teraz najviac funguje a aký typ obsahu je najvhodnejší pre tvoj biznis?

content marketing
content marketingova strategia
online marketing
digitalny marketing
obsahový marketing
marketing

Popis

Chceš vedieť, ako vyzerá dobrá content marketingová stratégia? Čo teraz najviac funguje a aký typ obsahu je najvhodnejší pre tvoj biznis? 🤔 Chceš vedieť ako sa odlíšiť od konkurencie bez predraženej reklamy? 🤖 Ako najefektívnejšie distribuovať obsah, aby sa dostal k tým správnym ľuďom? Ako merať úspešnosť a vplyv obsahu na tvoje ciele? 🧐

To všetko sa dozvieš v našej poradni Marketingové digiTALKy. 💬

🤳 Tento týždeň bude naším hosťom Filip Kuna, ktorý pôsobí ako riaditeľ slovenskej a českej pobočky Strossle.com.

Aj vďaka svojej práci s touto content recommendation platformou priniesol na Slovensko boom v podobe natívnej reklamy. Filip je tiež členom správnej rady IAB Slovakia – združenie internetovej reklamy. Svoje rady a tipy z content marketingu pravidelne odovzdáva nielen na prednáškach a konferenciách, ale každý deň aj vo FB skupine Content marketing community CZ/SK.

👉 Live stream nájdete v stredu o 20:00 v našom FB evente a tiež na Facebookovej stránke Digitálna Univerzita.

FB event: https://www.facebook.com/events/457355562377388

FB stránka: https://www.facebook.com/digitalnauniverzita

O autorovi

Digitálna Univerzita/Filip Kuna

Filip Kuna je riaditeľ slovenskej a českej pobočky Strossle.com, content recommendation platformy zameranej na personalizáciu a native ads. Je členom správnej rady IAB Slovakia – združenie internetovej reklamy a na Slovensko priniesol boom v podobe natívnej reklamy.