>
Príležitosť 🎙️ Zákaznícka spokojnosť nad zlato

🎙️ Zákaznícka spokojnosť nad zlato

Študenti strednej školy, študenti vysokej školy, mladí profesionáli, profesionáli, učitelia, neziskové organizácie, verejné inštitúcie, startupy, študentské projekty

Kristína Sojáková je Slovenka, ktorá strávila väčšinu svojej doterajšej kariéry v zahraničí. Už 15 rokov sa spája jej meno so svetovým IT gigantom IBM. Z kancelárie v New Yorku sa stará o zákaznícku spokojnosť a úzke prepojenie tejto oblasti s technológiami a biznisom. Svoju prácu nedávno ešte viac priblížila k IT, keď sa stala manažérkou pre IT Operations. S Kristínou sa rozprávame najmä o stratégii, ktorá vedie k vynikajúcej zákazníckej skúsenosti. Vysvetlíme si, ako im pri skúmaní spokojnosti zákazníkov pomáhajú technológie a akú rolu tu zohrávajú dáta.

podcast
nie som technický typ
ženy v it
vzdelávanie
zákaznícky servis
Typ vzdelávania
Kurz
Autor
Diskutujú Mirka Uhnak, CEO Mini Tech MBA & Kristína Sojáková, IBM New York, USA

Popis

V podcaste sa dozviete:

  • na čom je postavená IBM stratégia zákazníckej spokojnosti,

  • ako sa skúma a meria zákaznícka spokojnosť,

  • ktoré technológie im uľahčujú prácu,

  • v čom je dobrý človek, ktorý dozerá na spokojnosť klientov,

  • aké je to pracovať pre globálnu IT korporáciu v USA.

Nechajte sa inšpirovať ďalšou úžasnou ženou z tech sveta. :)

Vypočujte si podcast →

O autorovi

Diskutujú Mirka Uhnak, CEO Mini Tech MBA & Kristína Sojáková, IBM New York, USA

Podobné ponuky