Nebojte sa predávať veci, ktoré ľudia ešte nepoznajú.

Nebojte sa predávať veci, ktoré ľudia ešte nepoznajú.

Študenti vysokej školy, mladí profesionáli, profesionáli, neziskové organizácie, verejné inštitúcie, startupy
Digitálna Univerzita Profil organizácie
4. máj 2021 o 20:00

Chceš vedieť ako úspešne uviesť na trh produkt, ktorý nevyhľadáva masa ľudí? Je dôležité edukovať spoločnosť o menej známom type výrobku?

digitalny marketing
online marketing
podnikanie
brand
branding
marketing
business
expanzia

Popis

Chceš vedieť ako úspešne uviesť na trh produkt, ktorý nevyhľadáva masa ľudí? Je dôležité edukovať spoločnosť o menej známom type výrobku? Ako osloviť správnu cieľovú skupinu a premeniť ich na zákazníkov? 🤔 Čo všetko obnáša expanzia na zahraničné trhy?👍 Ako zabezpečiť marketing na viacerých trhoch súčasne a prispôsobiť komunikáciu?

Toto všetko sa dozvieš v novej sérii úspešných príbehov slovenských značiek. V našej poradni Marketingové digiTALKy zistíš ako úspešne odštartovať biznis, nevzdať to a budovať meno v zahraničí. 💬

🤳 Tento týždeň bude naším hosťom Juraj Fehervari, ktorý je spoluzakladateľom firmy Be Lenka, ktorá sa venuje výrobe barefoot obuvi.

⚠️Ak nechceš zmeškať live stream, radi ti pošleme pripomienku. Stačí kliknúť na formulár: bit.ly/3tXv3PS 👈

👉 Live stream nájdete v stredu o 20:00 v našom FB evente: bit.ly/2RaL7Py

a tiež na Facebookovej stránke Digitálna Univerzita.

O autorovi

Juraj Fehervari

Juraj so spoluzakladateľkou Lenkou získali ocenenie EY Začínajúci podnikateľ roka 2019. Z malej firmy so ziskom 27 eur sa rýchlo stala stabilná firma, ktorá svoje produkty posiela do viac ako 50 krajín sveta.