Hlavná pracovná náplň
- zastrešiť a prebrať zodpovednosť za všetky marketingové aktivity
- Vyvíjanie stratégií na budovanie značky a posilnenie prítomnosti ZIPCeM a ICM online aj offline
- Identifikácia a analýza cieľových skupín s cieľom prispôsobiť tomu tvorbu stratégií
- Príprava kreatívneho obsahu
- Správa sociálnych sietí (Facebook, Instagram) a webovej stránky
- Fotenie počas aktivít
- Príprava a úprava marketingových materiálov (prezentácie, letáky, newslettery atď.)
- Príprava tlačových správ a iných materiálov pre médiá
- Pravidelné hodnotenie úspešnosti kampaní a optimalizácie stratégií na zlepšenie výsledkov
- Pomoc pri organizácii podujatí a workshopov
- komunikácia s členskými organizáciami za účelom prípravy materiálov
- Sledovanie najnovších trendov v digitálnom marketingu a sociálnych sieťach a ich implementácia do našich stratégií.
- Analýza konkurencie na sociálnych sieťach a prispôsobenie našich taktík za účelom udržania konkurenčnej výhody
- Prinášanie nových nápadov a inovatívnych prístupov k posilneniu značky a zapojenia komunity
Vedľajšia činnosť
ADMINISTRATÍVA
- vystavovanie objednávok, upomienok
- príjem a zapisovanie klasickej i elektronickej pošty a zabezpečenie odpovedí
- príprava správ o aktivitách a školeniach
- administratívna podpora pre verejné obstarávanie, cenový prieskum pre potreby projektov
- kopírovanie a skenovanie, zabezpečenie potrebných podpisov na dokumenty
- celkový prehľad a starostlivosť o organizačnú agendu a jej archiváciu
- objednávanie kancelárskych potrieb v súlade s rozpočtom projektov
- nákup a prideľovanie pracovných prostriedkov
- podpora pri riešení IT problémov
- rezervácia ubytovania a leteniek, zmluvnej prepravy v súlade s rozpočtom organizácie a projektov.
- komunikácia s poistným agentom v prípade potreby (vycestovanie pracovníkov do zahraničia, cestovné poistenie a podobne)
- vybavovanie pracovných záležitostí mimo organizácie
- tlmočenie alebo dorozumievanie sa v cudzom jazyku s inými organizáciami a inštitúciami
- komunikácia s úradmi (napríklad vybavovanie potrebných oprávnení pre organizáciu)
- plánovanie výjazdov kolegov
- prideľovanie úloh brigádnikom, dobrovoľníkom alebo novým zamestnancom
ODBORNÉ ČINNOSTI
- koordinovanie porád a pracovných stretnutí s organizáciami v sieti
- vystavovanie rôznych protokolov či iných dokumentov na hlavičkovom papieri organizácie
- spracovávanie dochádzky zamestnancov a cestovných náhrad pre ekonomické oddelenie
- príprava účtovných dokladov, triedenie podľa projektov
- aktualizácia vnútroorganizačných smerníc podľa platnej legislatívy a noriem
- spolupráca na projektoch v organizácií
REPREZENTÁCIA FIRMY
- organizovanie porád, uvádzanie návštev a nákup občerstvenia
- účasť na mítingoch, rokovaniach, výstavách či veľtrhoch
- sprevádzanie zahraničných delegátov, pracovné obedy či večere
Hľadáme motivovanú osobu starať sa o marketing a administratívu v kancelárií strešnej organizácie ZIPCeM, osobu zapálenú pre prácu s mládežou a rozvoj práce s mládežou na Slovensku.
Čerstvého absolventa/absolventku, minimálne evidovaného/ú 2 mesiace na ÚPSVaR, ktorý/á nemal/a pravidelne platené zamestnanie (t. j. nemal/a pracovný pomer, ktorý trval najmenej šesť po sebe nasledujúcich mesiacov).
Aby sa postavenie mládeže a samotná práca s mládežou zlepšilo a posunulo vpred, musíme hľadať príčiny a následne riešenia. Tie nájdeme len priamo o hlavných aktérov. Teda bez toho, aby sme sa pýtali mladých ľudí a počúvali, čo skutočné chcú a potrebujú, sa nikam nepohneme. Preto aj ZIPCeM vykročil cestou zážitkového učenia a zároveň podpory mládežníckej politiky. Chceme byť súčasťou pozitívnej zmeny, ktorá bude znamenať väčšiu dôveru v mladých ľudí, ich názory a dosiahnuť, aby nedochádzali zo svojej krajiny, ale vracali sa do nej žiť, vychovávať v nej svoje deti a robiť z nej tak lepšie miesto pre život.
Lukáš Hrošovský