Ako bude vyzerať Tvoj deň?
Prídeš do nášho cool office, dáš si kávičku, zapneš komp a pokecáš s kolegami o tom, čo je nové. Naši klienti ale makajú celý deň, takže prvý ticket na seba nenechá dlho čakať. Pod palcom budeš mať všetky komunikačné kanály – telefón, e-mail a online chat.
Ako budúci/-a mega profík/profíčka budeš musieť samozrejme niesť zodpovednosť za kvalitu odpovedí, preto budeš mať super možnosť učiť sa IT zákutia od skúsenejších. Tu to vážne nehráme na nejaké hierarchické hry a každý ti rád helfne s hocičím.
Naučíš sa všetko okolo fungovania webových stránok, mailových schránok a hostingov napr. registrácia webov, SSL certifikáty, debuggovanie, analýza chybových hlášok… toto je skrátka tvoja šanca na úspešný vstup do sveta IT.
Keď budeš ovládať všetky základy, dáme ti priestor na interné rozvojové projekty a tvoje kreatívne nápady. Keďže si v dennom kontakte so zákazníkom, si expertom/expertkou na to, čo potrebujú. Neustále vylepšovanie nášho interného nástroja na administráciu služieb – WebAdmin alebo báza znalostí by bez teba nefungovalo.
Záleží nám na tom, aby ťa práca dlhodobo bavila a nachádzal si v nej nové výzvy. Preto sa môžeš okrem hlavného zamerania na podporu zákazníkom špecializovať na rozvoj našich produktov, fakturácie, predaj, WordPress, marketing alebo sa stať seniorom/seniorkou a mať na starosti koordináciu tímu. Niektorí kolegovia si neskôr vyberú možnosť posunúť sa do technickejšieho 2nd line tímu a následne k developerom alebo adminom.
Kontrakt na dobu neurčitú.
Komunikáciu primárne so slovenskými zákazníkmi a v našej časovej zóne (príležitostne po anglicky).
Podporu skúseného tímu: Kolegov, ktorí ťa radi naučia čokoľvek v čom sa necítiš komfortne a pomôžu ti rozvíjať tvoje najlepšie “ja”.
Dôveru v tvoje schopnosti: Ako člen/-ka Customer Care tímu si dôležitým spojítkom medzi firmou a zákazníkmi. Nielenže zvyšuješ dôveru zákazníkov vo WebSupport, ale získavaš od nich dôležité podnety a prichádzaš s nápadmi, ako zlepšiť naše služby. Tvoja práca má skrátka váhu.
Príležitosť rásť: Možnosť účastniť sa interných a externých tréningov, jazykových kurzov, vzdelávať sa cez online kurzy Skillmea a Udemy, či zapojiť sa do firemného Hackathonu.
Priestor pre seba: Multisport karta pre tvojho športového ducha, 6 dní dovolenky navyše, možnosť pracovať čiastočne z domu (ale garantujeme, že budeš chodiť rada/rád k nám do moderného a kreatívneho office), flexibilné pracovné zmeny (ktoré ti umožnia prispôsobiť pracovný čas tvojim potrebám).
Cooltúru: Hackathony, grilovačky, raňajky, vianočný žúr a aktivity s tvojim tímom, k tomu kreatívne cool priestory s občerstvením, terasou, masážami či jógou.
Máš aspoň minimálne skúsenosti v podobnej oblasti – či už v IT alebo s komunikáciou so zákazníkmi.
Veľkým plusom je, ak vieš ako funguje tvorba webov.
IT oblasť ti nie je cudzia a prirodzene sa zaujímaš o nové technológie.
Starostlivosť o zákazníka máš v krvi a rád/rada pomáhaš iným.
Komunikácia ti nerobí problém – či už ide o chat, email alebo keď zdvihneš telefón.
Dokážeš pozorne počúvať, empaticky pochopiť a trpezlivo vysvetliť.
Si zvedavý/-á a rád/rada sa zahráš na detektíva pri pátraní po správnom riešení pre klienta.
Nečakáš na zadanie úlohy, samostatne sa chopíš práce a prichádzaš s nápadmi.
Chceš sa neustále zlepšovať, učiť nové veci a napredovať – či už osobne alebo v práci.
Si tímový/-á hráč/-ka a rozmýšľaš nad vecami v širšom kontexte, nehľadáš skratky pre seba.
Si flexibilný/-á v rámci rôznych zmien v tíme, ktoré začínajú o 7:00 a končia o 22:00 (večer a cez víkend môžeš pracovať z domu).
Máš zmysel pre humor 🙂
Firma, ktorá to zo študentského internátu dotiahla až na jednotku na trhu. Je povestná svojou uvoľnenou firemnou kultúrou, podporou komunity a zodpovedným spoločenským prístupom. Snom každého/-ej talentovaného/-ej (ale aj úplne začínajúceho/-ej) “ítéčkára/ítečkárky” je pracovať práve tu.