>
Miesto:
office (Bratislava)
Pracovný čas:
flexibilný
Druh úväzku:
Plný úväzok
Spolupráca:
trvalý pracovný pomer
Odmena:
od 1260 € / mes
+ variabilná zložka
Aktualizované: 28. 11. 2024

IT Customer Care Adviser (1st Line)

Využi svoj potentiál naplno v IT svete! Pracuj v jednom z najlepších slovenských Customer Care tímov, v ktorom budeš rozvíjať tvoje IT technické skills, cibriť efektívnu komunikáciu a naučíš sa precíznej sebaorganizácii.

flexi
FLEXi faktor oceňujú napríklad pracujúce mamy s malými deťmi, projekťáci či študenti.
zákaznícka skúsenosť

Náplň práce

Ako bude vyzerať Tvoj deň?

  • Prídeš do nášho cool office, dáš si kávičku, zapneš komp a pokecáš s kolegami o tom, čo je nové. Naši klienti ale makajú celý deň, takže prvý ticket na seba nenechá dlho čakať. Pod palcom budeš mať všetky komunikačné kanály – telefón, e-mail a online chat.

  • Ako budúci/-a mega profík/profíčka budeš musieť samozrejme niesť zodpovednosť za kvalitu odpovedí, preto budeš mať super možnosť učiť sa IT zákutia od skúsenejších. Tu to vážne nehráme na nejaké hierarchické hry a každý ti rád helfne s hocičím.

  • Naučíš sa všetko okolo fungovania webových stránok, mailových schránok a hostingov napr. registrácia webov, SSL certifikáty, debuggovanie, analýza chybových hlášok… toto je skrátka tvoja šanca na úspešný vstup do sveta IT.

  • Keď budeš ovládať všetky základy, dáme ti priestor na interné rozvojové projekty a tvoje kreatívne nápady. Keďže si v dennom kontakte so zákazníkom, si expertom/expertkou na to, čo potrebujú. Neustále vylepšovanie nášho interného nástroja na administráciu služieb – WebAdmin alebo báza znalostí by bez teba nefungovalo.

  • Záleží nám na tom, aby ťa práca dlhodobo bavila a nachádzal si v nej nové výzvy. Preto sa môžeš okrem hlavného zamerania na podporu zákazníkom špecializovať na rozvoj našich produktov, fakturácie, predaj, WordPress, marketing alebo sa stať seniorom/seniorkou a mať na starosti koordináciu tímu. Niektorí kolegovia si neskôr vyberú možnosť posunúť sa do technickejšieho 2nd line tímu a následne k developerom alebo adminom.

Očakávaj od nás

  • Kontrakt na dobu neurčitú.

  • Komunikáciu primárne so slovenskými zákazníkmi a v našej časovej zóne (príležitostne po anglicky).

  • Podporu skúseného tímu: Kolegov, ktorí ťa radi naučia čokoľvek v čom sa necítiš komfortne a pomôžu ti rozvíjať tvoje najlepšie “ja”.

  • Dôveru v tvoje schopnosti: Ako člen/-ka Customer Care tímu si dôležitým spojítkom medzi firmou a zákazníkmi. Nielenže zvyšuješ dôveru zákazníkov vo WebSupport, ale získavaš od nich dôležité podnety a prichádzaš s nápadmi, ako zlepšiť naše služby. Tvoja práca má skrátka váhu.

  • Príležitosť rásť: Možnosť účastniť sa interných a externých tréningov, jazykových kurzov, vzdelávať sa cez online kurzy Skillmea a Udemy, či zapojiť sa do firemného Hackathonu.

  • Priestor pre seba: Multisport karta pre tvojho športového ducha, 6 dní dovolenky navyše, možnosť pracovať čiastočne z domu (ale garantujeme, že budeš chodiť rada/rád k nám do moderného a kreatívneho office), flexibilné pracovné zmeny (ktoré ti umožnia prispôsobiť pracovný čas tvojim potrebám).

  • Cooltúru: Hackathony, grilovačky, raňajky, vianočný žúr a aktivity s tvojim tímom, k tomu kreatívne cool priestory s občerstvením, terasou, masážami či jógou.

Koho hľadáme

Očakávame od teba

  • Máš aspoň minimálne skúsenosti v podobnej oblasti – či už v IT alebo s komunikáciou so zákazníkmi.

  • Veľkým plusom je, ak vieš ako funguje tvorba webov.

  • IT oblasť ti nie je cudzia a prirodzene sa zaujímaš o nové technológie.

  • Starostlivosť o zákazníka máš v krvi a rád/rada pomáhaš iným.

  • Komunikácia ti nerobí problém – či už ide o chat, email alebo keď zdvihneš telefón.

  • Dokážeš pozorne počúvať, empaticky pochopiť a trpezlivo vysvetliť.

  • Si zvedavý/-á a rád/rada sa zahráš na detektíva pri pátraní po správnom riešení pre klienta.

  • Nečakáš na zadanie úlohy, samostatne sa chopíš práce a prichádzaš s nápadmi.

  • Chceš sa neustále zlepšovať, učiť nové veci a napredovať – či už osobne alebo v práci.

  • Si tímový/-á hráč/-ka a rozmýšľaš nad vecami v širšom kontexte, nehľadáš skratky pre seba.

  • Si flexibilný/-á v rámci rôznych zmien v tíme, ktoré začínajú o 7:00 a končia o 22:00 (večer a cez víkend môžeš pracovať z domu).

  • Máš zmysel pre humor 🙂

Prečo si vybrať nás

Firma, ktorá to zo študentského internátu dotiahla až na jednotku na trhu. Je povestná svojou uvoľnenou firemnou kultúrou, podporou komunity a zodpovedným spoločenským prístupom. Snom každého/-ej talentovaného/-ej (ale aj úplne začínajúceho/-ej) “ítéčkára/ítečkárky” je pracovať práve tu.

Znalosť jazyka

  • Slovenský jazyk - C1 - pokročilý
  • Anglický jazyk - B1 - mierne pokročilý

Zručnosti

  • Skúsenosti so zákazníckou podporou - mierne pokročilý
  • Znalosti v oblasti IT - mierne pokročilý

Dodatočné informácie

Najprv si s tebou zavolá naša HR a pobavíte sa o našich aj tvojich očakávaniach od spolupráce. Na osobnom rozhovore si prejdeme detailnejšie tvoje skúsenosti a ty sa nás opýtaš, čo ťa ešte o pozícii zaujíma, aby sme zistili, či sa k sebe hodíme. Zvyčajne posielame kandidátom v priebehu výberového procesu aj zadanie na vypracovanie.

Detaily

Nástup

Ihneď (dohodou)

Dátum ukončenia výberového procesu

26. 2. 2025

Pre koho

  • čerstvého absolventa vysokej školy
  • mladého profesionála (prac. skúsenosti do 3 rokov od ukončenia VŠ)

O organizácii

Websupport

Pomáhame vám rásť a podnikať v online priestore. Pomáhame s tvorbou prvých webstránok, ale aj dlhodobo podporujeme tých najnáročnejších. Hráme vždy fér hru, inovujeme a ctíme si slobodu. Sme profesion..
Viac o organizácii

Podobné ponuky