- Zabezpečenie plynulého chodu kancelárie spoločnosti
- Administratívne činnosti a práca s dokumentami
- Organizačné zabezpečenie porád, školení, komunikácia s hotelmi
- Objednávanie kancelárskych potrieb
- Evidencia a spracovanie prijatej a odoslanej pošty
- Spracovanie podkladov do interného systému
- Príprava mesačného a kvartálneho reportu
- Komunikácia s finančnými partnermi a kolegami
- Zasielanie a evidencia mailov
- Archivácia dokumentov
- Objednávanie tovaru a komunikácia s dodávateľmi
- Doručovanie dokumentov externej spoločnosti
- Objednávanie, vyzdvihnutie tlačovín a reklamných materiálov
- Organizácia stretnutí a plnenie úloh v súlade s požiadavkami nadriadeného
Hľadíme človeka, ktorý sa bude hodiť k nám do tímu mladých ambicióznych ľudí. Od nového kolegu očakávame:
systematickosť v práci
zmysel pre detail
samostatnosť pri riešení úloh
príjemné vystupovanie
flexibilita
zodpovednosť
time-management
proaktivita
Sme mladá rozvíjajúca sa firma, ktorá sa venuje financiám a tvorí ju kolektív ľudí s podobnou víziou - pomôcť ľuďom porozumieť peniazom, naučiť ich s nimi správne pracovať a byť pre človeka partnerom na ceste finančným životom. V rámci našej centrály sa snažíme našim kolegom v obchode zjednodušovať procesy a pomáhame im čo najviac uľahčiť prácu v rámci administratívy. Okrem klasických administratívnych úloh sa u náš budeš podieľať na organizovaní konferencií, vianočného večierka a teambuildingov. Našou súčasťou je aj OZ, do ktorého okrem iného každý jeden náš spolupracovník prispieva 1% zo svojho príjmu. Spoločne potom tieto peniaze využívame na pomoc, do ktorej sa zvykneme zapojiť aj my ako tím a venujeme tak okrem financií aj svoj vlastný čas. Hľadáme človeka, ktorý je hodnotovo podobne nastavený ako my a spoločne s nami sa bude snažiť zbúrať mýty o klasickom "finačákovi" :)
Mgr. Hana Hrancová, PhD. Chief Operating Officer