>
Miesto:
office (Bratislava)
Pracovný čas:
flexibilný
Je potrebné odpracovať plný časový fond adekvátny k pracovnému úväzku, ktorý u nás budeš mať. Avšak ak si študent VŠ, vieme sa časovo prispôsobiť, sú však dni v mesiaci, ktoré je potrebné odpracovať celé.
Druh úväzku:
Skrátený úväzok alebo
Plný úväzok
Spolupráca:
na faktúru
dohoda
Odmena:
5 - 8 € / hod
pri plnom pracovnom úväzku závisí mzda od predchádzajúcich skúsenosti kandidáta - od 900€ - 1200€/mesiac
Aktualizované: 23. 9. 2024

backoffice špecialista s možnosťou kariérneho rastu

Hľadáme šikovného, zodpovedného a dôsledného človeka, ktorý má rad systém a poriadok vo veciach. Ak máš už nejakú predchádzajúcu pracovnú skúsenosť na podobnej pozícii môže to byť pre teba výhoda, ale nie je to podmienka, pretože kde je vôľa tam je cesta:)

flexi
FLEXi faktor oceňujú napríklad pracujúce mamy s malými deťmi, projekťáci či študenti.

Náplň práce

- Zabezpečenie plynulého chodu kancelárie spoločnosti
- Administratívne činnosti a práca s dokumentami
- Organizačné zabezpečenie porád, školení, komunikácia s hotelmi
- Objednávanie kancelárskych potrieb
- Evidencia a spracovanie prijatej a odoslanej pošty
- Spracovanie podkladov do interného systému
- Príprava mesačného a kvartálneho reportu
- Komunikácia s finančnými partnermi a kolegami
- Zasielanie a evidencia mailov
- Archivácia dokumentov
- Objednávanie tovaru a komunikácia s dodávateľmi
- Doručovanie dokumentov externej spoločnosti
- Objednávanie, vyzdvihnutie tlačovín a reklamných materiálov
- Organizácia stretnutí a plnenie úloh v súlade s požiadavkami nadriadeného

Koho hľadáme

Hľadíme človeka, ktorý sa bude hodiť k nám do tímu mladých ambicióznych ľudí. Od nového kolegu očakávame:

  • systematickosť v práci

  • zmysel pre detail

  • samostatnosť pri riešení úloh

  • príjemné vystupovanie

  • flexibilita

  • zodpovednosť

  • time-management

  • proaktivita

Prečo si vybrať nás

Sme mladá rozvíjajúca sa firma, ktorá sa venuje financiám a tvorí ju kolektív ľudí s podobnou víziou - pomôcť ľuďom porozumieť peniazom, naučiť ich s nimi správne pracovať a byť pre človeka partnerom na ceste finančným životom. V rámci našej centrály sa snažíme našim kolegom v obchode zjednodušovať procesy a pomáhame im čo najviac uľahčiť prácu v rámci administratívy. Okrem klasických administratívnych úloh sa u náš budeš podieľať na organizovaní konferencií, vianočného večierka a teambuildingov. Našou súčasťou je aj OZ, do ktorého okrem iného každý jeden náš spolupracovník prispieva 1% zo svojho príjmu. Spoločne potom tieto peniaze využívame na pomoc, do ktorej sa zvykneme zapojiť aj my ako tím a venujeme tak okrem financií aj svoj vlastný čas. Hľadáme človeka, ktorý je hodnotovo podobne nastavený ako my a spoločne s nami sa bude snažiť zbúrať mýty o klasickom "finačákovi" :)

Detaily

Nástup

Ihneď (dohodou)

Dátum ukončenia výberového procesu

22. 12. 2024

Pre koho

  • vysokoškoláka
  • mladého profesionála (prac. skúsenosti do 3 rokov od ukončenia VŠ)
  • čerstvého absolventa vysokej školy

Manažér

Mgr. Hana Hrancová, PhD. Chief Operating Officer

O organizácii

TOWER Finance a. s.

Na Slovensku končíme na posledných priečkach v rebríčkoch finančnej gramotnosti a aj výšky finančného majetku. Slováci financiám nerozumejú a ak sa chcú s niekým poradiť, tak sa im niekto hneď snaží p..
Viac o organizácii

Podobné ponuky