– spolupráca s hudobným dramaturgom, asistencia pri zostavovaní ročného a festivalového programu a bookingu
– komunikácia s interným produkčným a marketingovým tímom (prostredníctvom interných komunikačných systémov, ako sú napr. showheets), ako aj so zástupcami umelcov či samotnými umelcami
– komunikácia ohľadom prenájmov priestorov Tabačka Kulturfabrik
– vyhľadávanie miestnych skupín na predskakovanie medzinárodných umelcov
– príležitostné písanie PR textov
– príprava playlistov na Spotify a YouTube
– administratívna podpora a ďalšie drobné úlohy
– nadšenie pre hudbu a živé vystúpenia (ideálne nielen v jednom žánri)
– orientácia na košickej/východoslovenskej hudobnej scéne
– komunikatívnosť, samostatnosť a spoľahlivosť
– časová flexibilita
– angličtina na komunikačnej úrovni
– predchádzajúce skúsenosti podobného charakteru sú nespornou výhodou, ale rozhodne nie sú nevyhnutné
– flexibilný pracovný čas (max. 20 hodín týždenne)
– obedy zadarmo
– možnosť získať značný prehľad o súčasnom živom hudobnom priemysle
– vstupenky na podujatia Tabačka Kulturfabrik
– zázemie etablovanej kultúrnej inštitúcie s medzinárodným programom a presahom.
– v prípade preukázania výnimočného talentu budúci potenciál práce na čiastočný alebo dokonca plný úväzok