>
Miesto:
hybrid
office (Bratislava)
Pracovný čas:
pevný
Druh úväzku:
Plný úväzok
Spolupráca:
trvalý pracovný pomer
Odmena:
1400 - 1600 € / mes
podľa odbornosti a predchádzajúcich skúseností
Aktualizované: 7. 11. 2024

Account Manager - Corporate & Employer Branding

flexi
FLEXi faktor oceňujú napríklad pracujúce mamy s malými deťmi, projekťáci či študenti.
Marketing
PR
Employer Branding
Projektový manažment
vzťahy a komunikácia

Náplň práce

Máš vo veciach poriadok, ale zároveň aj tvorivú myseľ? Nebojíš sa zdvihnúť telefón, keď treba niečo vybaviť a občas aj niečo malé napísať? Rád/a sa učíš nové veci a baví ťa, keď je každý deň iný?

Pridaj sa do tímu, ktorý prináša služby employer brandingu, korporátnej komunikácie a social media pre veľké slovenské aj zahraničné značky ako McDonald’s, Henkel alebo YIT. Pre firmy tvoríme kreatívne kampane, ktoré im pomôžu prilákať a udržať si talentovaných zamestnancov, budovať zmysluplné projekty a zapájať komunitu okolo seba.

Pri návrhoch vychádzame z dát, hľadáme insighty na trhu aj v debatách s reálnymi zákazníkmi a zamestnancami. Denne tvoríme online kampane, pripravujeme články na intranet aj pre médiá, organizujeme zamestnanecké eventy, dozeráme na tvorbu videí aj príspevkov na sociálne siete.

 

Ako bude vyzerať tvoj deň?

V tíme je nás 5. Každý Account má 2-3 klientov, no nikto na to nie je sám. Budeš mať pri sebe seniorného kolegu, ktorý ťa do sveta daného klienta zasvätí a ktorý ti bude pri zadaniach mentorom a podporou. Každý deň si svoj plán určuješ ty a je kombináciou samostatnej práce, tímových a klientskych meetingov aj produkcie mimo office – či už pri natáčaní videa, alebo príprave eventu u klienta.

Čo presne budeš robiť?

·       pravidelne komunikovať s klientom na rôznej úrovni firmy (komunikačné/marketingové oddelenie, vedenie firmy, zamestnanci);

·       pomáhať pri návrhoch komunikačných kampaní a ich následnej exekúcii; 

·       písať vlastné príspevky a kratšie texty pre kanály internej aj externej komunikácie;

·       komunikovať s externými dodávateľmi, organizovať eventy a dohliadať na produkciu;

·       koordinovať interných kolegov z redakcie, digi tímu či grafického oddelenia;

·       podporovať tím v administratívnych aktivitách.

Koho hľadáme

Sme partia zodpovedných ľudí a takých aj hľadáme. Nájdeš u nás skúsený tím, ktorý ti vždy rád pomôže, ale za ruku sa nevodíme. Preto musíš mať správnu dávku samostatnosti a proaktivity.

Zapadneš k nám, ak:

·       máš vzťah ku komunikácii: predchádzajúca skúsenosť s PR, komunikačnými kampaňami, eventami alebo so sociálnymi sieťami je výhodou, ale nie podmienkou;

·       si tímový hráč a ochotne pomôžeš aj kolegom;

·       dá sa na teba spoľahnúť: keď sa na niečom dohodneme, tak to platí – či už ide o DDL, kvalitu dodanej práce alebo tímovú večeru;

·       slovenčinu aj angličtinu máš v krvi: jazyk je totiž naším denným nástrojom;

·       si zodpovedný detailista: projektový manažment pre teba nie je neznámy pojem a v živote si už videl/a excel tabuľku; 😉

·       nehľadáš nudu: rada/rád sa učíš nové veci a sleduješ trendy okolo seba.

Prečo si vybrať nás

Čo ti ponúkame?

·       atraktívny systém bonusov (nad rámec platu mávame letnú aj vianočnú odmenu a navyše koncoročný bonus 160 % z platu; dokopy tak môžeš mať až 14,6 platu za rok);

·       super zamestnanecká appka s odmenami podľa vlastného výberu v hodnote až 1 000 eur ročne – viac o našej cool appke a benefitoch s ňou spojených nájdeš na našej stránke;

·       fond na vzdelávanie aj relax podľa svojich preferencií v hodnote 400 eur ročne;

·       3 sick days na voľno kedy potrebuješ + 2 extra dni voľna počas vianočných sviatkov;

·       sabatikal v podobe mesačného plne plateného voľna už po 4 odpracovaných rokoch;

·       techniku a služby, ktoré k práci potrebuješ (PC, mobil, taxík, prípadne povieš ty) + platené appky a služby, ktoré ti tvoju prácu uľahčia;

·       možnosť pracovať v peknom office s dobrým kávovarom, ale aj z domu v pomere 3:2 týždenne;

·       primerane flexi pracovný čas;

·       firemné akcie zamerané na zábavu, ale aj podporu duševného zdravia;

·       spoluprácu na zaujímavých a kreatívnych projektoch top zahraničných aj slovenských značiek;

·       podporu seniorných kolegov a mentorov – viac ako polovica z našich 50 zamestnancov je u nás 5 a viac rokov a až štvrtina viac ako 10 rokov, takže je u nás fakt dobre. 😁

Znalosť jazyka

  • anglický - B2 - stredne pokročilý
  • slovenský - C1 - pokročilý

Zručnosti

  • Microsoft Excel - pokročilý
  • Microsoft Outlook - pokročilý
  • Microsoft PowerPoint - pokročilý
  • Microsoft Windows - pokročilý

Dodatočné informácie

Ďakujeme uchádzačom za prejavený záujem. Kontaktovať však budeme iba tých, ktorí spĺňajú všetky uvedené kritériá.

Detaily

Nástup

Ihneď (dohodou)

Dátum ukončenia výberového procesu

5. 2. 2025

Pre koho

  • mladého profesionála (prac. skúsenosti do 3 rokov od ukončenia VŠ)

Manažér

Zuzana Ozanová

O organizácii

Seesame, s.r.o.

Už viac ako 27 rokov pomáhame našim klientom vytvoriť zmysluplné komunikačné riešenia tak, aby vynikli, zaslúžili si dôveru a boli úspešní.Naše komunikačné kampane sú odvážne. Staviame na insighte, vý..
Viac o organizácii

Podobné ponuky