- samostatný predaj vstupeniek/suvenírov na Hrade Devín;
- vydávanie potvrdení o zaplatení, práca s platobným terminálom-denná evidencia dokladov a denné predkladanie výpisov;
- zodpovednosť za správne vyúčtovanie tržieb a pokladničnej rezervy, na konci každého mesiaca vykonáva inventúru a písomné vyúčtovanie tržieb za predaj vstupeniek/suvenírov, za ktoré hmotne zodpovedá;
- poskytovanie informácií návštevníkom;
- vedenie pokladničnej agendy;
- práca s PC;
- vykonávanie dozoru na hrade Devín
Pracovný čas : 10:00 - 18:00 hod, v mesiacoch jún - august : 10:00 - 19:00 hod.
Požadujeme : komunikatívnosť, spoľahlivosť, finančná a ekonomická gramotnosť, zodpovednosť, dôslednosť, fyzická zdatnosť, trpezlivosť, tímová práca, zvládanie stresu.
Zoznam požadovaných dokladov a materiálov:
1. Žiadosť o zaradenie do výberového konania/motivačný list;
2. Životopis;
Žiadosť spolu s požadovanými dokladmi doručte elektronicky najneskôr do 10.03.2023.
Benefity:
1. zvýšený výmer dovolenky o 1 týždeň nad rámec zákona;
2. sociálna politika - príspevok na stravovanie;
3. voľný vstup do mestských inštitúcií: Galéria mesta Bratislavy, Mestská knižnica v Bratislave;
4. možnosť podieľať sa na rozvoji jedného z najlepších múzeí na Slovensku.