Spracovanie mesačného/ročného rozpočtu organizácie a kontrola jeho plnenia.
Zodpovednosť za plnenie finančnej časti zmluvných podmienok grantov a štátnych dotácií.
Spracovanie a manažment rozpočtov jednotlivých projektov a a ich vyúčtovanie.
Riadenie finančných tokov.
Koordinácia finančných procesov v organizácii v úzkej spolupráci s riaditeľkou organizácie.
Príprava finančných výkazov pre manažment organizácie.
Komunikácia s bankovými, daňovými, finančnými inštitúciami a audítormi.
Príprava a podávanie finančných výkazov, spracovávanie finančných výsledkov, vypracovávanie finančných reportov a zabezpečenie potrebnej administratívy.
Príprava ekonomických podkladov pre Správnu radu.
Spolupráca s účtovníčkou organizácie. Príprava podkladov pre účtovnú a mzdovú evidenciu.
Určovanie zásad pre vykonávanie účtovnej evidencie v rámci organizácie.
Strategické finančné plánovanie zamerané na zabezpečenie finančnej stability organizácie a analýza výsledkov hospodárenia.
Analýzy vývojových trendov a predpokladaných dosiahnutých výsledkov organizácie.
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
ekonómia, účtovníctvo, manažment
Ostatné znalosti
Microsoft Excel – Expert!
Počet rokov praxe
2-3
Osobnostné predpoklady a zručnosti
prax vo finančnom manažmente minimálne 2 roky;
skúsenosti vo finančnom riadení projektov;
skúsenosti s účtovníctvom - mierne pokročilý;
ovládanie anglického jazyka - stredne pokročilý;
time manažment a tímová spolupráca;
zodpovednosť, samostatnosť a flexibilita;
odolnosť voči stresu a lojálnosť.
Získaj zmysluplnú prácu v renomovanej neziskovej organizácii zameranej na pomoc deťom a mládeži s 28-ročnou históriou.
Nájdi si priateľský a neformálny kolektív, kde sa zameriavame na dobré vzťahy a kde ľudí práca naozaj baví.
Využi možnosť pohyblivého pracovného času alebo niekedy pracuj z domu podľa dohody.
Pracuj v centre Bratislavy s dobrou dostupnosťou - nechaj auto doma.
Zapoj sa do projektov, ktoré majú pozitívny vplyv na spoločnosť a pomáhaj deťom a mladým ľuďom.