>
Miesto:
homeoffice
office (Bratislava)
Pracovný čas:
flexibilný
pevný
Druh úväzku:
Plný úväzok
Spolupráca:
trvalý pracovný pomer
Odmena:
1350 - 1500 € / mes
1350Eur/mesiac brutto (absolventi/ky, uchádzači/ky bez praxe), 1500 Eur/mesiac brutto (uchádzači/ky s praxou min. 1 rok)
Aktualizované: 30. 5. 2024

Sociálny pracovník/pracovníčka podpory v bývaní

Hľadáme dôležitú posilu do tímu sociálnej podpory v bývaní, konkrétne sociálnu pracovníčku/pracovníka do novoregistrovanej sociálnej služby hlavného mesta (podpora samostatného bývania).

sociálny pracovník
psychológ
špeciálny pedagóg
flexi
FLEXi faktor oceňujú napríklad pracujúce mamy s malými deťmi, projekťáci či študenti.

Náplň práce

  • Zabezpečovanie sociálnej podpory jednotlivcom, mladým ľuďom a rodinám v bytoch HMBA a v bytoch Mestskej nájomnej agentúry, poskytovanie sociálneho poradenstva, krízovej intervencie a sprevádzanie klientov/tiek pri styku s inštitúciami, vedenie spisovej dokumentácie; 

  • Poskytovanie sociálnej podpory klientom/klientkam v projekte krízového ubytovania; 

  • Realizácia sociálnych šetrení v projektoch bývania, k žiadostiam o mestský byt a podľa potreby; 

  • Výkon sociálnej práce v prirodzenom prostredí klientov/klientok ( v domácnostiach); 

  • Aktívna a rešpektujúca práca s klientmi, vytváranie priestoru pre pomoc pri zaistení finančnej stability, rozvoja rodinných väzieb, partnerských vzťahov, hľadaní zamestnania, či riešení zdravotného stavu; 

  • Komunikácia a aktívna spolupráca so všetkými dotknutými inštitúciami – neziskovými organizáciami, úradmi práce, oddeleniami sociálnoprávnej ochrany detí a sociálnej kurately, dlhovými poradňami, mestskými časťami, súdmi, políciou, a pod. 

Koho hľadáme

1. Ukončené vysokoškolské vzdelanie druhého stupňa v pomáhajúcich profesiách (ideálne sociálna práca, prípadne psychológia, špeciálna pedagogika a pod.) 

3. Základná znalosť zákona č. 448/2008 Z. z. o sociálnych službách a zákona č. 305/2005 Z. z. o sociálnoprávnej ochrane detí a o sociálnej kuratele a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov. 

4. Všeobecný rozhľad, orientácia v sociálnej oblasti a sociálna citlivosť; 

5. Spoľahlivosť, zodpovednosť a samostatnosť, citlivosť a nadšenie pre oblasť práce s ľuďmi, konštruktívny a proaktívny prístup k práci, flexibilita, odhodlanie učiť sa nové informácie a postupy; 

6. Schopnosť predvídať a efektívne riešiť problémové situácie,  odolnosť voči stresu a schopnosť zvládať záťažové situácie; 

7. Tímovosť a schopnosť spolupracovať, schopnosť komunikovať s rôznymi cieľovými skupinami s empatiou a porozumením; 

7. Plná znalosť štátneho jazyka; 

8. Užívateľské ovládanie PC (MS WORD, EXCEL, Internet atď.)

Výhodou:

Pracovné skúsenosti v oblasti sociálnej podpory, vedenia klientskych prípadov alebo sociálneho poradenstva

Vodičský preukaz typu B

Skúsenosti s priamym výkonom pomáhajúcej profesie, najmä terénnou sociálnou prácou, resp. sociálnym poradenstvom v práci s jednotlivcami, ako aj v rodinách.

Skúsenosti v oblasti podpory a pomoci ohrozeným skupinám.

Znalosť anglického jazyka na základnej úrovni.

Prečo si vybrať nás

Hľadáme dôležitú posilu do tímu sociálnej podpory v bývaní, konkrétne sociálnu pracovníčku/pracovníka do novoregistrovanej sociálnej služby hlavného mesta (podpora samostatného bývania).

Sme tím šikovných a motivovaných ľudí, pracujeme vo veľmi podnetnom a príjemnom prostredí v priateľskej atmosfére a na odbornej úrovni. Potrebujeme nového člena tímu na pozíciu, v rámci ktorej by vykonával sociálnu prácu v mestských projektoch bývania: od sociálnych šetrení, cez krízovú intervenciu, až po sociálnu podporu v samostatnom bývaní. Účelom sociálnej podpory je individuálny prístup ku klientovi, s prihliadaním na konkrétne potreby, s cieľom zastabilizovania domácnosti a udržania si bývania.

Okrem toho, v individuálnej osobnostnej výbave novej kolegyne/kolegu vnímame aj cenné obohatenie tímového ducha a kultúry oddelenia či sekcie. Očakávame zmysel pre detail a zodpovednosť, akčný prístup a tímové nastavenie. Za tím sekcie sociálnych vecí ponúkame vysokú motiváciu kolegov a kolegýň a sprevádzanie v dobrodružnom úradníckom prostredí.

Naša agenda je veľmi pestrá a zmysluplná, lebo má reálny dopad na zlepšovanie životnej situácie ľudí, ktorí sa ocitli v kritickej situácii a sú ohrození stratou domova. Pracujeme systémovo aj krízovo, spolupracujeme s veľmi inšpiratívnymi ľuďmi a spájame sily so všetkými možnými aktérmi - v rámci magistrátu, samospráv, mimovládnych organizácií, výskumných inštitúcií a odbornej verejnosti v meste, ale aj v rámci SR i so zahraničnými partnermi.

Ak máš chuť prispieť, poď s nami budovať nový tím sociálnej podpory v nájomnom bývaní!

Dodatočné informácie

Zoznam požadovaných dokladov a materiálov: 1. Žiadosť o zaradenie do výberového konania 2. Motivačný list /max. dve normostrany/ 3. Štruktúrovaný profesijný životopis /max. 4 normostrany/ 4. Fotokópia dokladu o dosiahnutí vzdelaní 5. Údaje potrebné na vyžiadanie výpisu z registra trestov podľa zákona 330/2007 Z. z. o registri trestov a o zmene a doplnení niektorých zákonov Poznámka: Na osobné/ online stretnutie si zamestnávateľ vyhradzuje právo pozvať len vybraných kandidá-tov. Súčasťou výberového konania je vypracovanie krátkej prípadnej kazuistiky a jej prezentácia na pohovore. Žiadosť spolu s požadovanými dokladmi a materiálmi doručte elektronicky najneskôr do 14.06.2024. Pohovory realizujeme priebežne, preto neváhajte a zašlite nám svoju žiadosť čo najskôr.

Detaily

Nástup

Ihneď (dohodou)

Pre koho

  • čerstvého absolventa vysokej školy

Manažér

Katarína Fajnorová

O organizácii

Hlavné mesto SR Bratislava

Magistrát hlavného mesta Bratislavy je výkonným orgánom mestského zastupiteľstva a primátora Bratislavy. Zabezpečuje z odbornej stránky návrhy mestských politík, ich následnú implementáciu, správu a d..
Viac o organizácii

Podobné ponuky