Poznáš e-commerce alebo digitálne produkty, vieš, čo všetko sú kritické faktory pre dosiahnutie zisku (a spokojného zákazníka) alebo trajektóriu k nemu? Poznáš frameworky na tvorbu produktu? Rozumieš salesu? Vieš aká musí byť ekonomická logika za marketingovými costs? Gratulujeme :)
Ale čo ak by si, okrem kvalitného digitálneho produktu, musel/a zabezpečiť, že Tvoji zákazníci sú len vysoko hodnotovo orientovaní ľudia medzi 15-35 r., s vysokou angažovanosťou a záujmom o rozvoj Slovenska? A navyše meranie úspechu produktu nekončí “nákupom” a NPS-kom, ale tým, koľko sa vyprodukuje príbehov o rozvoji alebo dopade jednotlivcov vďaka prepojeniam medzi sebou alebo s organizáciami? Vitaj v mysli leadera ( a každého kolegu) GROWNi :)
Tvojou úlohou bude zvládnuť dve základné challenges (at the same time):
- Cez produkt pre firmy zabezpečiť finančnú udržateľnosť, resp. nábehovú krivku výnosov, ktorá síce bude omnoho nižšia, ako si pravdepodobne riešil/a v predchádzajúcich produktoch, ale zároveň o to ťažšie dosiahnuteľná, keďže produkt v princípe nevznikal za týmto účelom. Nestaviaš ale na zelenej lúke, do nejakej miery je vlak rozbehnutý, do veľkej miery stále v experimentálnej fáze. Zároveň máš ale výborný, odhodlaný team, ktorý ešte môžeš mierne obohatiť ďalším členom-dvoma. Meno LEAF a GROWNi je vďaka práci kolegov za 12 rokov veľmi dobre vnímané aj v súkromnom sektore, čo je výborná odrazová plocha.
- Cez ďalšie formáty a podprodukty udržiavať a zväčšovať skupinu cca 800 tzv. Contributing community members za každých 12 mesiacov - ľudí, ktorí sú ochotní expertným časom alebo peniazmi prispievať dobrovoľnícky do ekosystému a zlepšovať jednotlivcov, projekty, organizácie, firmy. Pracovať tu budeš skutočne s mnohými absolútne výnimočnými ľuďmi so svetovými skúsenosťami a ten pocit, aké veľké veci sa niekedy podaria len vďaka tomu, že sme vytvorili príležitosť na spojenie sa, predčí kadečo, čo poznáš. A opäť sa tu stretol fakt výborný team.
Produkt platformy má pred sebou aktuálne novú fázu, pracujeme na vývoji AI matchingu userov s príležitosťami (pričom AI matching ľudí nie je triviálny), zavádzame práve teraz veľký projekt databázy talentov a pod. Technicky produkt zabezpečuje skúsený kolega spolu s teamom programátorov a dobrovoľníkov (vrátane skvelého Viktora data scientistu). Na business časť produktu máme dve kolegyne, jedna na produkt pre firmy a jedna na produkt venujúci sa rozvojovo-impactovej časti.
Kolegyňu/Kolegu s kombináciou Head- Heart- Gut
Rozumie, že pracuje s dospelými, zodpovednými a inteligentnými ľuďmi, takže netlačí, kde netreba, ale zároveň challengeuje, kde to pomôže.
Vyhrnie rukávy a keď aj predtým robil šéfa šéfov, tak spracuje grant alebo spraví podklady na workshop s firmami
Dokáže zastať hlavne aktuálne náročnejší challenge a to je business model (sledovať čísla, vytvárať plán, zodpovednosť za launch produktov in time...)
Je odolná/odolný voči výkyvom, tzn. rýchle prispôsobenie sa novej situácii (možno občas musíš všetko zahodiť a robiť niečo úplne iné, pretože príde investičná príležitosť alebo otočenie produktu a pod.)
Zdatný/á project manager
Pracoval/a ideálne s digitálnym produktom
Ideálne ak nie je problém reprezentovať GROWNi externe, ale aj pomôcť s konverziou významnejších partnerov
Schopnosť autonómnych rozhodnutí (po pochopení stratégie, constraints, teamu, produktu...), ale nie autokratické, keďže stále je GROWNi súčasťou celku - občas nemusíš súhlasiť na 100% úplne so všetkým, aj keď názor vyjadríš, aby sa to dalo akceptovať (disagree but commit)
Pozícia nie je vhodná pre študentov, absolventov a juniorov bez významnej skúsenosti vo vyššie uvedených oblastiach. (na krivke učenia awareness-exposure- experience hľadáme práve štádium experience).
LEAF ako zastrešujúca organizácia je na trhu vyše 12 rokov, pracuje od začiatku na budovaní kultivujúcej generácie pre ešte lepšie Slovensko a prepájaní hodnotovo-orientovaných aktívnych ľudí v biznise, neziskovom a verejnom sektore.
Chce prispieť k rozvoju mladých ľudí s potenciálom vyrásť na osobnosti, ktoré budú v sebe spájať charakternosť, excelentnosť, podnikavé líderstvo a občiansku angažovanosť. Bez ohľadu na sociálno-ekonomické prostredie, z ktorého pochádzajú.
Pracuje primárne s cieľovkou 18-35 rokov, zároveň však v networku má aj mnoho seniorných expertov, ktorí odovzdávajú svoje skúsenosti ďalej.
GROWNi vzniklo spojením organizácií LEAF a DASATO. Spájanie je nám blízke.
GROWNi je v podstate taký unikát, startup v NGO, kde je nastavená agilná spolupracujúca kultúra, bez problémov pracuje s rýchlosťou a zmenami, najnovšími nástrojmi a snažíme sa udržiavať inovácie v produkte.
Zakladateľ LEAF, Branislav Kleskeň (bývalý partner v McKinsey v US, Hong Kong...)