Čo bude tvojou úlohou?
Ako PPC špecialista budeš pracovať v širšom tíme (spolu s projektovým manažérom, dizajnérom, programátorom a copywriterom). Tvojou úlohou bude:
Tvorba ads stratégie podľa zadania od klienta.
Príprava odhadov media spendu a ich výsledkov.
Setup reklamných účtov.
Analyzovanie a optimalizovanie reklám.
Vyhodnocovanie úspešnosti.
Čo potrebuješ vedieť
Ak si nový Albert Einstein alebo Mike Ross, tak nepotrebuješ vedieť nič. Pre ostatných smrteľníkov:
Znalosť Google Ads a Facebook Business Manager.
Zodpovednosť za vytváranie audiences, kampaní, reportov a manažment spendu.
Máš kreatívne myslenie: vieš čo v marketingu funguje a vieš vymyslieť úspešnú kampaň.
Nutná pracovná skúsenosť na obdobnej pozícii.
Angličtina na dobrej úrovni: slovom aj písmom.
Čo očakávame od všetkých členov tímu?
Zodpovednosť — byť vlastníkom projektu (mentálne) a vypracovať ho do stavu tak, ako by si ho chcel dostať ty sám. Aktívne si pýtať pomoc, keď potrebuješ a always deliver! :)
Proaktivitu — vytvárať si čo najlepšiu pozíciu v projekte tým, že ideš veciam oproti. Rozumieš tomu aké kroky existujú pred a po tvojej práci a pracuješ tak, aby ťa iní ľudia nemali chuť zaškrtiť.
Flexibilný pracovný čas: pracuj, kedy ti to najlepšie vyhovuje, no vždy si plň svoje povinnosti na 100 %.
Dovolenka sa u nás nelimituje na fixný počet dní ani si ju neplánuješ niekoľko mesiacov dopredu. Vždy je to o vzájomnej dohode v tíme.
Teambuildingy: rôzne výlety aj ale večery pri pive. Kamošov si u nás nájdeš veľmi rýchlo.
Chceš niečo navyše? Neváhaj a vypýtaj si to.