MÁŠ CHUŤ A ODVAHU POMÁHAŤ TÝM, KTORÍ TO NAJVIAC POTREBUJÚ?
CHCEŠ ROBIŤ PRÁCU, KTORÁ DÁVA ZMYSEL? Pridaj sa k nám a buď jedna / jedným z nás.
Do regionálneho tímu BBSK v rámci Programov sociálnej integrácie hľadáme skúsenú a zapálenú osobu, ktorá prevezme zodpovednosť za manažovanie činností zvereného regiónu a dohľad nad napĺňaním programov v súlade s požiadavkami projektov ako aj s víziou a cieľmi organizácie Človek v ohrození, n.o.
AKÁ BUDE TVOJA NÁPLŇ PRÁCE A AKÉ PRÁVOMOCI A ZODPOVEDNOSTI BUDEŠ MAŤ?
Regionálny/a koordinátor/ka:
poskytuje podporu programových aktivít priamo v regióne
reprezentuje organizáciu v danom regióne a zodpovedá za jej vizibilitu
spolupracuje so zástupcami verejnej a štátnej správy na regionálnej aj lokálnej úrovni, so zástupcami neziskových a dobrovoľníckych organizácií a iniciatív a ostatnými relevantnými aktérmi
mapuje vývoj relevantných programových oblastí, ktoré rozvíja PSI na miestnej a regionálnej úrovni a zúčastňuje sa strategických stretnutí
pravidelne mapuje potreby v regióne a na záklede zistení v spolupráci s programovými vedúcimi nastavuje realizáciu aktivít a programov v regióne
poskytuje sociálne poradenstva v súlade so zákonom č. 448/2008 Z.z. o sociálnych službách , ktoré zahŕňa poskytovanie a realizovanie špecializovaného sociálneho poradenstva a poskytovanie sociálneho poradenstva na základnej úrovni s cieľom sprostredkovať informácie o následnej sociálnej pomoci
spoluzodpovedá za personálny manažment v pridelenom tíme
zabezpečuje technickú a administratívnu podporu tímu pri realizácii programových aktivít, pracovných stretnutí a pod.
operatívne navrhuje riešenia neštandardných situácií a prípadných vzniknutých problémov v lokalitách, prináša návrhy na systémové či obsahové zmeny smerujúce k efektívnosti práce
pravidelne reportuje o činnosti v regióne
poradenská kancelária a Klubovňa Človek v ohrození je vo Zvolene
ČO OD TEBA URČITE OČAKÁVAME?
máš vzdelanie v odbore sociálna práca, úroveň VŠ II. stupňa
máš min 2 roky pracovné skúsenosti v manažmente tímu a obsahu, koordinovaní úloh
manažment a koordinácia v neziskovom sektore je pre Teba výhodou
vieš analyzovať a riešiť problémy, organizovať a plánovať prácu a dodržiavať termíny
máš výborné komunikačné zručnosti, kultivovaný slovný prejav, schopnosť vyjadrovania sa
rád/rada prepájaš ľudí, témy, zaujímaš sa o dianie v spoločnosti, a chceš byť aktívny pri posúvaní celospoločenských tém vpred
máš dobrý morálny a etický základ osobnosti, konáš konzistentne
Tvoje myslenie je „open mind“ – otvorené so schopnosťou adaptability, flexibility občas i improvizácie
ovládaš Microsoft Outlook, Microsoft Excel, PowerPoint na pokročilej úrovni
si aktívny/a šofér/ka (bez VP sk. B to nebude možné)
pri práci si iniciatívny/a, samostatný/á, spoľahlivý/á a zodpovedný/á so zmyslom pre detail a systematickú prácu
Organizácia Človek v ohrození sa zaväzuje predchádzať akémukoľvek nežiaducemu správaniu v práci vrátane sexuálneho obťažovania, vykorisťovania a zneužívania, nedostatku bezúhonnosti a finančných priestupkov a zaväzuje sa podporovať blaho detí a dospelých, s ktorými pracuje. Organizácia Človek v ohrození očakáva, že všetci zamestnanci budú vykonávať pracovné povinnosti a zodpovednosti v súlade s kódexom správania organizácie a kľúčovými smernicami a zásadami. Uchádzači/uchádzačky na zamestnanie budú predmetom žiadania referencií a príslušného preverovania bezúhonnosti, čo môže zahŕňať aj napr. previerky trestného registra a previerky financovania terorizmu. Zaväzujeme sa zabezpečiť rozmanitosť a rodovú rovnosť v našej organizácii a vyzývame uchádzačov/ky z rôznych prostredí, aby sa uchádzali o zamestnanie.“
ČO SA TI U NÁS BUDE PÁČIŤ:
naša spoločná práca má zmysel – vďaka nej sme schopní pomáhať konkrétnym ľuďom nielen doma, ale i vo svete
sme výborný tím, v ktorom je radosť pracovať
podporujeme Tvoje nápady tímovou prácou na ich realizácii
užívame si 5 dní dovolenky navyše
máme 3 dni sick days
využívame flexibilný pracovný čas, vrátane možnosti využitia home office
športujeme a relaxujeme s Multisport kartou
máme prístup na vzdelávací portál Seduo