>
Miesto:
hybrid (Bratislava)
Pracovný čas:
flexibilný
V zásade sa riadime štandardnými pracovnými dňami, máme stanovené nejaké časy mítingov a je fajn, keď sa niekedy stretneme v kancelárii. Ak však riešiš niečo iné, potrebuješ niečo vybaviť, ísť niekam (hoci aj na návštevu), nikto ťa nebude ani súdiť, ani kontrolovať :) Len si rob svoju prácu na 100%.
Druh úväzku:
Plný úväzok
Spolupráca:
na faktúru
Odmena:
od 1500 € / mes
Aktualizované: 10. 1. 2025

MANAŽÉR POBOČKY BABY BALANCE BRATISLAVA

Venujeme sa ranému vzdelávaniu detí od narodenia do 3 rokov. Máme za cieľ, že dieťa využije jeho vlastný životný potenciál na čo najvyššej možnej úrovni. Na oblasť raného vývinu dieťaťa máme holistický a interdisciplinárny pohľad.

flexi
FLEXi faktor oceňujú napríklad pracujúce mamy s malými deťmi, projekťáci či študenti.
empatia
výborné komunikačné schopnosti
výborné organizačné schopnosti
manažérske zručnosti
technologické zručnosti
finančná gramotnosť
flexibilita a adaptabilita
proaktívny prístup

Náplň práce

Baby Balance hľadá manažéra pre svoju bratislavskú pobočku! Táto pobočka je nielen najväčšia, ale aj prvá v celom našom franšízovom systéme, a preto jej vedenie vyžaduje veľkú dávku zodpovednosti. Hľadáme človeka, ktorý rozumie dôležitosti psychomotorického vývinu detí a chápe, aký dopad má to, čo robíme, na rodičov a spoločnosť.

Tvojou úlohou bude viesť tím lektorov, udržiavať dobré vzťahy – ako s kolegami, tak s našimi klientmi – a zároveň byť zodpovedný za viacero kľúčových oblastí. Budeš sa orientovať v systéme, v ktorom spravujeme kurzy, mať pod kontrolou finančné záležitosti pobočky, a zároveň pracovať systematicky, efektívne riadiť úlohy a preberať zodpovednosť za to, čo projekt potrebuje, aby sa mu darilo ešte lepšie. Oceníme aj tvoje kreatívne nápady, ktoré budeš spolu s marketingovým tímom pretransformovávať do konkrétnych riešení.

Naša práca stojí na úprimnosti, autentickosti a vzájomnej dôvere, preto hľadáme niekoho, kto tieto hodnoty zdieľa a vie ich prinášať do každodennej komunikácie. Sme tím, ktorý sa cíti dobre, keď si navzájom dôverujeme a podporujeme sa.

Sme flexibilní, otvorení novým nápadom, ale zároveň očakávame, že budeš vedieť každý detail premyslieť a byť vždy o krok vpred.

Baby Balance je taký úspešný, ako sú spokojní a motivovaní ľudia v ňom. Ak máš silné líderské schopnosti, zodpovednosť a chuť prispieť k rozvoju úspešného projektu, poď k nám, budeme za teba vďační!

DENNÁ AGENDA

  • Zodpovednosť za produkty Baby Balance
    Zabezpečovanie hladkého chodu projektov "Skupinové stretnutia", "Keď sa narodí bábätko", "Poradňa psychomotorického vývinu" a "Fyzio Baby Balance". Neustále vymýšľanie spôsobov, ako zlepšiť procesy a zabezpečiť plynulý chod projektov.

  • Komunikácia a podpora interne
    Denná komunikácia s lektormi, administratívnym tímom a klientmi, riešenie problémov a udržiavanie dobrých vzťahov. Na tomto nám veľmi záleží!

  • Náhradky a zástupy
    V prípade nečakaných absencií lektorov zrušiť hodiny, informovať klientov a zmeniť termíny v systéme Zooza.

  • Správa fakturácie
    Sledovanie a správa fakturácií, príprava podkladov pre vystavenie faktúr a prehľad o nákladoch a výnosoch pobočky.

  • Koordinácia s tímom
    Úzka spolupráca s lektormi a ďalšími členmi tímu, účasť na workshopoch a školeniach pre lektorov

  • Práca so systémom Zooza
    Správa kurzov, dochádzky, rozvrhu a platieb v systéme Zooza, vytváranie automatizovaných e-mailových notifikácií pre klientov.

  • Správa prevádzok a úložných systémov
    Zabezpečenie správneho uskladnenia pomôcok na prevádzkach a doručovanie pomôcok v prípade potreby.

  • Organizácia teambuildingov a eventov
    Plánovanie a organizovanie teambuildingov a ďalších aktivít pre tím, zabezpečenie hladkého priebehu.

  • Marketing a komunikácia
    Spolupráca s marketingovým tímom na tvorbe kampaní a propagácii kurzov, zabezpečenie správnych materiálov a odporúčaní.

  • Príprava na nové výzvy
    Reagovanie na rastúce požiadavky a nepredvídateľné situácie, flexibilita a adaptabilita na meniace sa podmienky.

Koho hľadáme

AKÉ ZRUČNOSTI OČAKÁVAME

Empatia a schopnosť práce s ľuďmi

  • Vysoká miera empatie a schopnosť vcítiť sa do potrieb lektorov a klientov.

  • Zabezpečenie, aby všetci zúčastnení cítili podporu, porozumenie a dôveru, čo vedie k spokojnosti a dlhodobej spolupráci.

Komunikačné a interpersonálne schopnosti

  • Schopnosť efektívne komunikovať so všetkými členmi tímu, lektormi, klientmi a ďalšími externými partnermi.

  • Vysoká miera empatie a schopnosť načúvať potrebám lektorov, klientov a tímu, pričom si vieš udržiavať asertívny prístup pri riešení problémov.

  • Budovanie a udržiavanie dobrých vzťahov na všetkých úrovniach – s lektormi, kolegami, klientmi aj externými partnermi.

Organizačné a plánovacie schopnosti

  • Schopnosť efektívne organizovať denný chod pobočky, riadiť viacero úloh súčasne a zabezpečiť hladký priebeh projektov.

  • Zručnosť v plánovaní rozvrhu, práce lektorov a koordinácii náhradiek, zastupovania a zmien v rozvrhu.

  • Riešenie nečakaných problémov s chladnou hlavou, schopnosť rýchlo reagovať a prispôsobiť sa nepredvídaným situáciám.

Manažérske schopnosti

  • Vedenie tímu, motivovanie a podpora lektorov v ich každodennej práci.

  • Zodpovednosť za plnenie cieľov, vyhodnocovanie výkonu a efektivity jednotlivých projektov.

  • Schopnosť delegovať úlohy, zodpovedne riadiť činnosti a efektívne kontrolovať ich realizáciu.

  • Zdravé sebavedomie, ktoré umožňuje rozhodovať sa s istotou a pokojom, zároveň však aj pokora pri riešení problémov a komunikácii s tímom, kolegami a klientmi.

Technologické zručnosti

  • Znalosť práce s kancelárskymi nástrojmi (Microsoft Office, Google Docs, Excel, atď.).

  • Pokročilá práca s dochádzkovým a rezervačným systémom Zooza, v ktorom spravujeme kurzy, dochádzku lektorov a klientov - toto ťa naučíme, musíš však mať ochotu a chuť sa to naučiť.

  • Základná znalosť administratívnych systémov pre správu fakturácie a iných nástrojov potrebných pre plynulý chod pobočky.

Finančná gramotnosť

  • Schopnosť sledovať náklady a výnosy pobočky, vyhodnocovať finančnú efektívnosť projektov.

  • Príprava a kontrola podkladov pre fakturáciu za odučené lekcie a ďalšie služby.

  • Udržiavanie prehľadu o nákladoch a zabezpečenie efektívneho hospodárenia s finančnými prostriedkami pobočky.

Kreativita a inovačné myslenie

  • Schopnosť vymýšľať nové spôsoby, ako zefektívniť procesy a služby, s cieľom zlepšiť fungovanie pobočky.

  • Otvorenosť novým nápadom a iniciatívy v oblasti zlepšovania a inovovania produktov a služieb Baby Balance.

Flexibilita a adaptabilita

  • Ochota prijať nové výzvy a reagovať na zmeny a neočakávané situácie flexibilne a efektívne.

  • Otvorenosť k novým metódam a prístupom v riadení pobočky a prispôsobenie sa potrebám klientov a zamestnancov.

Proaktívny prístup

  • Schopnosť predvídať potreby pobočky, lektorov a klientov a riešiť veci ešte predtým, než vzniknú problémy.

Záujem o oblasť psychomotorického vývinu detí

  • Základná orientácia v oblasti psychomotorického vývinu detí, aj keď priamy záujem o prácu s deťmi nie je požiadavkou.

  • Porozumenie hodnote a dôležitosti produktov Baby Balance a ich prínosu pre deti a rodičov.

Prečo si vybrať nás

ČO PONÚKA BABY BALANCE TEBE?

  • pracovný kolektív, kde ľudí práca a život baví, zameriavame sa na dobré vzťahy a problémy riešime otvorene a s prehľadom

  • pracovný čas je flexibilný, len si urob svoju robotu na 100% 🙂 Niekedy sa dá robiť aj z domu, avšak ako sa admin tím rozrastá, potrebujeme už byť viac a viac spolu, a preto sa budeme stretávať v niektoré dni v týždni aj v kancelárii. S lektormi v Bratislave mávame porady počas lektorských workshopov - je pre teba fajn tam chodiť, aby si navnímal, čo sa rieši - v piatky poobede väčšinou

  • ak máš potrebu osobnostne rásť, tak si na správnom mieste - Baby Balance totiž rastie veľmi dynamicky a niekedy sa až nestíhame chytať všetkých príležitostí, ktoré sa ponúkajú

  • hovoríme o sebe, že sme prijímajúcim prostredím - a sme naozaj rôzne druhy pováh a ľudí, ale spája nás dôvera ku kolegom a pokora pred sebou samým

Detaily

Nástup

1. 2. 2025

Dátum ukončenia výberového procesu

31. 1. 2025

Pre koho

  • mladého profesionála (prac. skúsenosti do 3 rokov od ukončenia VŠ)
  • profesionála

Manažér

Martina Dodoková

LinkedIn profil

O organizácii

Baby Balance

Našim zámerom je vzdelávať rodičov v oblasti starostlivosti o dieťa od 0 do 3 rokov. Skúmame rané vývinové obdobie pri práci s rodičmi a deťmi. Súčasťou nášho tímu sú odborníci z&n..
Viac o organizácii

Podobné ponuky