Baby Balance hľadá manažéra pre svoju bratislavskú pobočku! Táto pobočka je nielen najväčšia, ale aj prvá v celom našom franšízovom systéme, a preto jej vedenie vyžaduje veľkú dávku zodpovednosti. Hľadáme človeka, ktorý rozumie dôležitosti psychomotorického vývinu detí a chápe, aký dopad má to, čo robíme, na rodičov a spoločnosť.
Tvojou úlohou bude viesť tím lektorov, udržiavať dobré vzťahy – ako s kolegami, tak s našimi klientmi – a zároveň byť zodpovedný za viacero kľúčových oblastí. Budeš sa orientovať v systéme, v ktorom spravujeme kurzy, mať pod kontrolou finančné záležitosti pobočky, a zároveň pracovať systematicky, efektívne riadiť úlohy a preberať zodpovednosť za to, čo projekt potrebuje, aby sa mu darilo ešte lepšie. Oceníme aj tvoje kreatívne nápady, ktoré budeš spolu s marketingovým tímom pretransformovávať do konkrétnych riešení.
Naša práca stojí na úprimnosti, autentickosti a vzájomnej dôvere, preto hľadáme niekoho, kto tieto hodnoty zdieľa a vie ich prinášať do každodennej komunikácie. Sme tím, ktorý sa cíti dobre, keď si navzájom dôverujeme a podporujeme sa.
Sme flexibilní, otvorení novým nápadom, ale zároveň očakávame, že budeš vedieť každý detail premyslieť a byť vždy o krok vpred.
Baby Balance je taký úspešný, ako sú spokojní a motivovaní ľudia v ňom. Ak máš silné líderské schopnosti, zodpovednosť a chuť prispieť k rozvoju úspešného projektu, poď k nám, budeme za teba vďační!
DENNÁ AGENDA
Zodpovednosť za produkty Baby Balance
Zabezpečovanie hladkého chodu projektov "Skupinové stretnutia", "Keď sa narodí bábätko", "Poradňa psychomotorického vývinu" a "Fyzio Baby Balance". Neustále vymýšľanie spôsobov, ako zlepšiť procesy a zabezpečiť plynulý chod projektov.
Komunikácia a podpora interne
Denná komunikácia s lektormi, administratívnym tímom a klientmi, riešenie problémov a udržiavanie dobrých vzťahov. Na tomto nám veľmi záleží!
Náhradky a zástupy
V prípade nečakaných absencií lektorov zrušiť hodiny, informovať klientov a zmeniť termíny v systéme Zooza.
Správa fakturácie
Sledovanie a správa fakturácií, príprava podkladov pre vystavenie faktúr a prehľad o nákladoch a výnosoch pobočky.
Koordinácia s tímom
Úzka spolupráca s lektormi a ďalšími členmi tímu, účasť na workshopoch a školeniach pre lektorov
Práca so systémom Zooza
Správa kurzov, dochádzky, rozvrhu a platieb v systéme Zooza, vytváranie automatizovaných e-mailových notifikácií pre klientov.
Správa prevádzok a úložných systémov
Zabezpečenie správneho uskladnenia pomôcok na prevádzkach a doručovanie pomôcok v prípade potreby.
Organizácia teambuildingov a eventov
Plánovanie a organizovanie teambuildingov a ďalších aktivít pre tím, zabezpečenie hladkého priebehu.
Marketing a komunikácia
Spolupráca s marketingovým tímom na tvorbe kampaní a propagácii kurzov, zabezpečenie správnych materiálov a odporúčaní.
Príprava na nové výzvy
Reagovanie na rastúce požiadavky a nepredvídateľné situácie, flexibilita a adaptabilita na meniace sa podmienky.
AKÉ ZRUČNOSTI OČAKÁVAME
Empatia a schopnosť práce s ľuďmi
Vysoká miera empatie a schopnosť vcítiť sa do potrieb lektorov a klientov.
Zabezpečenie, aby všetci zúčastnení cítili podporu, porozumenie a dôveru, čo vedie k spokojnosti a dlhodobej spolupráci.
Komunikačné a interpersonálne schopnosti
Schopnosť efektívne komunikovať so všetkými členmi tímu, lektormi, klientmi a ďalšími externými partnermi.
Vysoká miera empatie a schopnosť načúvať potrebám lektorov, klientov a tímu, pričom si vieš udržiavať asertívny prístup pri riešení problémov.
Budovanie a udržiavanie dobrých vzťahov na všetkých úrovniach – s lektormi, kolegami, klientmi aj externými partnermi.
Organizačné a plánovacie schopnosti
Schopnosť efektívne organizovať denný chod pobočky, riadiť viacero úloh súčasne a zabezpečiť hladký priebeh projektov.
Zručnosť v plánovaní rozvrhu, práce lektorov a koordinácii náhradiek, zastupovania a zmien v rozvrhu.
Riešenie nečakaných problémov s chladnou hlavou, schopnosť rýchlo reagovať a prispôsobiť sa nepredvídaným situáciám.
Manažérske schopnosti
Vedenie tímu, motivovanie a podpora lektorov v ich každodennej práci.
Zodpovednosť za plnenie cieľov, vyhodnocovanie výkonu a efektivity jednotlivých projektov.
Schopnosť delegovať úlohy, zodpovedne riadiť činnosti a efektívne kontrolovať ich realizáciu.
Zdravé sebavedomie, ktoré umožňuje rozhodovať sa s istotou a pokojom, zároveň však aj pokora pri riešení problémov a komunikácii s tímom, kolegami a klientmi.
Technologické zručnosti
Znalosť práce s kancelárskymi nástrojmi (Microsoft Office, Google Docs, Excel, atď.).
Pokročilá práca s dochádzkovým a rezervačným systémom Zooza, v ktorom spravujeme kurzy, dochádzku lektorov a klientov - toto ťa naučíme, musíš však mať ochotu a chuť sa to naučiť.
Základná znalosť administratívnych systémov pre správu fakturácie a iných nástrojov potrebných pre plynulý chod pobočky.
Finančná gramotnosť
Schopnosť sledovať náklady a výnosy pobočky, vyhodnocovať finančnú efektívnosť projektov.
Príprava a kontrola podkladov pre fakturáciu za odučené lekcie a ďalšie služby.
Udržiavanie prehľadu o nákladoch a zabezpečenie efektívneho hospodárenia s finančnými prostriedkami pobočky.
Kreativita a inovačné myslenie
Schopnosť vymýšľať nové spôsoby, ako zefektívniť procesy a služby, s cieľom zlepšiť fungovanie pobočky.
Otvorenosť novým nápadom a iniciatívy v oblasti zlepšovania a inovovania produktov a služieb Baby Balance.
Flexibilita a adaptabilita
Ochota prijať nové výzvy a reagovať na zmeny a neočakávané situácie flexibilne a efektívne.
Otvorenosť k novým metódam a prístupom v riadení pobočky a prispôsobenie sa potrebám klientov a zamestnancov.
Proaktívny prístup
Schopnosť predvídať potreby pobočky, lektorov a klientov a riešiť veci ešte predtým, než vzniknú problémy.
Záujem o oblasť psychomotorického vývinu detí
Základná orientácia v oblasti psychomotorického vývinu detí, aj keď priamy záujem o prácu s deťmi nie je požiadavkou.
Porozumenie hodnote a dôležitosti produktov Baby Balance a ich prínosu pre deti a rodičov.
ČO PONÚKA BABY BALANCE TEBE?
pracovný kolektív, kde ľudí práca a život baví, zameriavame sa na dobré vzťahy a problémy riešime otvorene a s prehľadom
pracovný čas je flexibilný, len si urob svoju robotu na 100% 🙂 Niekedy sa dá robiť aj z domu, avšak ako sa admin tím rozrastá, potrebujeme už byť viac a viac spolu, a preto sa budeme stretávať v niektoré dni v týždni aj v kancelárii. S lektormi v Bratislave mávame porady počas lektorských workshopov - je pre teba fajn tam chodiť, aby si navnímal, čo sa rieši - v piatky poobede väčšinou
ak máš potrebu osobnostne rásť, tak si na správnom mieste - Baby Balance totiž rastie veľmi dynamicky a niekedy sa až nestíhame chytať všetkých príležitostí, ktoré sa ponúkajú
hovoríme o sebe, že sme prijímajúcim prostredím - a sme naozaj rôzne druhy pováh a ľudí, ale spája nás dôvera ku kolegom a pokora pred sebou samým
Martina Dodoková