Asistentka/Office Manažérka bude zodpovedná za plynulý a bezproblémový chod officu. Táto pozícia zahŕňa riadenie komunikácie, dohľad nad zmluvnými dokumentmi, komunikáciu s vendormi a vybavovanie administratívnych úloh.
Kľúčové zodpovednosti budú:
Zodpovednosť za komplexnú administratívnu podporu a chod Bratislavského officu
Príprava účtovných podkladov, evidencia faktúr a spolupráca s účtovným oddelením
Príprava a kompletizácia podkladov pre obchodné stretnutia, zápisy z porád, sledovanie plnenia úloh a spolupráca pri tvorbe prezentácií pre klientov
Administratívne zabezpečenie chodu kancelárie – objednávanie základných kancelárskych potrieb a občerstvenia
Interná aj externá komunikácia s obchodnými partnermi, dodávateľmi a kolegami – spracovanie pošty a zásielok
Pomoc pri organizovaní teambuilding akcií
Hľadáme superhrdinku kancelárie na pozíciu Asistentka/Office Manažérka, ktorá dokáže udržať kanceláriu na uzde a zároveň sa s nami zasmiať. Ak si človek, ktorý má rád, keď všetko beží hladko a v poriadku, no zároveň sa nebojíš občas vybočiť z rady a pridať štipku kreativity, hľadáme práve Teba! Skúsenosti s podobnou pozíciou nutné.
Čo Ti ponúkame?
Zaujímavý plat, prispôsobené a inovatívne benefity, ktoré podporujú work-life balans, osobný rozvoj a finančnú nezávislosť.
Flexibilný pracovný čas a dovolenka
Možnosť práce z domu
Investície do vzdelávania a osobného rozvoja
Zdravotné benefity a wellness programy
Ak si myslíš, že táto rola je šitá na mieru práve Tebe, neváhaj a pošli nám svoj životopis. Pridaj sa k nám a buď pri tom ako sa ostatní pozerajú ako my ideme cez hranice možného. Tu nie je miesto na stagnáciu – len nekonečný priestor pre Tvoj osobný a profesionálny rast v priateľskej a podpornej komunite, ktorá žije budúcnosťou digitálnych aktív. Ready to dive in? 😉
Fund Manager