>

Boris Hasko

Boris Hasko
CMO a BOD @ Fumbi Network
Paneurópska vysoká škola, Bratislava, Marketing a komunikácia, 2016
Bratislava, Bratislavský kraj, Slovensko

Prečo som na GROWNi

Lebo som prehral hádku s manželkou a povedala mi, že keď som taký múdry, tak nech idem dávať rady na internet. Tak som tu.

S čím viem ako mentor pomôcť

stratégia
strategicky marketing
zakladanie startupu
špecialista komunikácie
startup
marketingová komunikácia

Viac o mne

Linkedin: https://www.linkedin.com/in/borishasko/

Som spoluzakadateľ a CMO krypto investičnej platformy Fumbi - https://fumbi.network/sk/ . Za 4 roky som pomohol vytvoriť z myšlienky firmu s viac ako 100 000 registrovanými používateľmi na 4 európskych trhoch. Podarilo sa mi tiež vytvoriť dôveryhodnú značku v oblasti investovania a kryptomien. Počas tejto divokej cesty som si vyskúšal snáď všetky aspekty marketingovej komunikácie, manažmentu a riadenia firmy vďaka čomu som získal nepreberné množstvo skúseností.

S čím vám viem pomôcť:

  • Marketingová stratégia

  • Vykonnostný marketing

  • PR a komunikácia

  • Omnichanel nástroje

  • Email marketing

  • Influenceri

  • Tvorba webstránok

  • Socialne Siete

  • Analytika

  • Riadenie tímu

  • atď

Kľúčové slová o mne

kryptomeny
marketing strategy
marketing
marketing tools
marketingové nástroje
škola
krízový manažment
leadership
zakladanie startupu

Pracovné skúsenosti

CMO a BOD @ Fumbi Network
Bratislava
Vo Fumbi som úplne od začiatku a mám na starosti celú marketingovú komunikáciu. Za 4 roky sa mi podarilo niekoľko vecí: - Dokázali sme úspešne vypustiť produkt - Získal som viac ako 100 000 registracii - Vytvorili sme prvú TV reklamu na kryptomeny - Otvorili sme 4 európske trhy - Vytovrili sme 15 videii na Fumbi akadémiu, ktorá vzdeláva o kryptomenách - Vypustili sme von aplikáciu A veľa ďalších vecí
2018 - súčasnosť
Marketing Specialist @ Sygic
Bratislava
V Sygicu som sa venoval medzinárodnému marketingu zameranému na MobileApp a Automotive ( vďaka za skúsenosti z BMW). Využíval som tu omnichannel tooly, tvoril a napĺňal stratégie pre B2C aj B2B, školil a veľa ďalšieho. Robiť medzinárodný marketing bola super skúsenosť, ktorú na Slovensku získa málo kto.
2017 - 2018
Marketing Manager @ Gurmánsky Grob
Bratislava
Gurmánsky Grob je rodinná reštaurácia orientovaná najmä na tradičnú regionálnu husacinu v Slovenskom Grobe. Moja úloha tu bola komplexná a vytváral som web, printoviny a neskôr celkovú stratégiu komunikácie.
2011 - 2017
Marketing a PR Specialist @ BMW
Bratislava
BMW bol môj prvý korporát (ale v dobrom slova zmysle). Tu som získal nespočetné množstvo kontaktov z PR a marketing sveta a skúseností s veľkou značkou, ktorá má skoro neobmedzený budget. Bola to radosť.
2015 - 2017
Marketing a Product Specialist @ Mediatel
Bratislava
Mediatel alebo po starom Zlaté stránky je teraz digitálna - marketingová agentúra ktorá vyrába, PPC kampane, SEO, weby a stará sa o sociálne siete. Kompletný online marketing na jednom mieste. Tu som získal prvé skúsenosti s online marketingom a vytvoril som základ pre nový typ zlatých stránok.
2014 - 2015

Vzdelanie

Vysokoškolské
Magister, Marketing a komunikácia
Paneurópska vysoká škola, Bratislava
PEVŠ vďaka širokej ponuke predmetov, špičkovému vybaveniu a výberu tých najkvalitnejších pedagógov a odborníkov z praxe, sa PEVŠ darí vychovávať absolventov, ktorí sú prakticky pripravení na vykonávanie svojich budúcich povolaní. Na každej z piatich fakúlt sa praktizuje moderný spôsob výučby, ktorý zahŕňa individuálny prístup aj atraktívne špecializácie, či profesionálne stáže.
2011 – 2016
Stredoškolské
Gymnázium Ladislava Novomeského
Bratislava
Gymnázium Ladislava Novomeského má dlhoročnú tradíciu a dobré meno v bratislavskej verejnosti. Škola od jej vzniku v roku 1964 vychovala stovky odborníkov - lekárov, farmaceutov, prírodovedcov, inžinierov, učiteľov, ale aj spisovateľov, novinárov, hercov, športovcov, spevákov.
2005 – 2009

Doplnkové aktivity a úspechy

Harvard University Certification
Entrepreneurship in Emerging Economies, Certificate Program
2019
Štúdium čínskeho jazyka cez Taiwanské štipendium
2013

Preferencie

  • stredoškoláka
  • vysokoškoláka
  • mladého profesionála (prac. skúsenosti do 3 rokov od ukončenia VŠ)
  • startup

  • jednorazová konzultácia
  • dlhodobý mentoring
Ako rýchlo reagujem

do 2 dní


Ďalší mentori