Adriana Jurdová

Adriana Jurdová
CMO @ Footshop
Slovenská Poľnohospodárska Univerzita, Nitra, Kvantitatívne Metódy v Ekonómii, 2016
Bratislava, Bratislavský kraj, Slovensko

Prečo som na GROWNi

Zaujímajú ťa e-commerce startupy, ich biznis stratégia alebo marketing? Ak áno, rada sa s Tebou podelím o svoje skúsenosti zo škálovania a stabilizácie e-commerce sturtupov či už z biznisovej alebo marketingovej perspektívy.

S čím viem ako mentor pomôcť

e-commerce
stratégia
marketing strategy
rozvoj a štruktúra marketingového tímu
marketing pre ecommerce
startup
datadrivenmarketing
marketing automation

Viac o mne

Moja cesta vo svete startupov začala v prejekte Exponea. Ako technologický nadšenec som pomáhala klientom ako Sygic, Kiwi, Telecom a iným eccomerce projektom so stratégiou a maximalizáciou ich potenciálu. Následne som sa presunula do eyerim, najrýchlejšie rastúceho startupu s očnou optikou v CEE, v ktorom som sa starala o celkový marketing a rast značky s rozpočtom viac ako 1,5 milióna €. Dnes pôsobím na pozícii CMO v jednom z najúspešnejších ecommerce projektov v rámci Česka a Slovenska - vo Footshope, kde vediem tím 40 špecialiatov a špecializujem sa na algoritmus celej firmy. Zároveň dohliadam na to, aby sa marketingové rozpočty využili čo najefektívnejšie a aby boli rozhodnutia podložené dátami.

Kľúčové slová o mne

e-commerce
marketing
startup
stratégia
leadership

Pracovné skúsenosti

CMO @ Footshop
Praha
2021 - súčasnosť
Head of Marketing @ eyerim
Bratislava
2018 - 2021
Senior Customer Analytics Consultant @ Exponea
Bratislava
2017 - 2018
Media & Data Analyst @ Wavemaker
Bratislava
2016 - 2017

Vzdelanie

Vysokoškolské
Ing., Kvantitatívne Metódy v Ekonómii
Slovenská Poľnohospodárska Univerzita, Nitra
Štatistika, ekonometria a programovanie
2011 – 2016

Preferencie

  • stredoškoláka
  • vysokoškoláka
  • mladého profesionála (prac. skúsenosti do 3 rokov od ukončenia VŠ)
  • profesionála
  • startup
  • študentský projekt

  • jednorazová konzultácia
  • dlhodobý mentoring
Ako rýchlo reagujem

do 5 dní