>

Lenka Janík Blašková

Lenka Janík Blašková
Lecturer in the Psychology of Education @ University of Exeter
University of Cambridge, Cambridge, Psychology of Education
Exeter, Veľká Británia a Severné Írsko

Prečo som na GROWNi

Rada pomôžem pri kariérnych rozhodnutiach, či výbere školy v UK alebo Írsku, odkiaľ mám skúsenosti. Hoci sa momentálne zameriavam na psychológiu a vzdelávanie, moja predchádzajúca kariéra je v business. Mám 8-ročné skúsenosti z korporátu v Írsku, kde som si prešla kariérnym postupom od analystu po supervisora.

S čím viem ako mentor pomôcť

predstavenie mojej profesie v praxi
pomoc so smerovaním
osobný a profesionálny rozvoj
štúdium v zahraničí

Viac o mne

Popri dokončovaní PhD na University of Cambridge práve začínam nový job ako Lecturer in Psychology of Education na University of Exeter. S učením už mám skúsenosti z Cambridge, no teším sa na dizajn a organizáciu nových kurzov v Exeteri. Baví ma pozitívna psychológia a duševné zdravie, tak sa pokúsim usmerniť štúdijnú ponuku týmto smerom. Okrem psychológie, učenia a výskumu, ma baví volejbal. Minulý rok som strávila celé leto na kurtoch plážoveho volejbalu na Slovensku.

Kľúčové slová o mne

pozitívna psychológia
sebarozvoj
vzdelávanie
duševné zdravie
výskum
štúdium v uk
štúdium v írsku

Pracovné skúsenosti

Teaching Assistant @ University of Cambridge
Cambridge
2008 - súčasnosť
Lecturer in the Psychology of Education @ University of Exeter
Exeter
2021 - súčasnosť
Research Assistant @ University of Cambridge
Cambridge
2016 - 2020
Supervisor @ VMware International
Ballincollig, Cork
2008 - 2015

Vzdelanie

Vysokoškolské
PhD, Psychology of Education
University of Cambridge, Cambridge
Research project: Friendships and wellbeing of children with developmental language disorder Research centre in Play, Education, Development, and Learning
2017 – súčasnosť
Master of Philosophy, Psychology of Education
University of Cambridge, Cambridge
Research project: The wellbeing of 15-year-olds in Slovakia
2015 – 2016
Master of Arts, Applied Psychology, Guidance Counselling
University College Cork, Cork
2013 – 2015
Diploma, Social and Psychological Health Studies
University College Cork, Cork
2011 – 2013
Masters, Business Studies
Cork Institute of Technology, Cork
2007 – 2009
Higher Diploma, Public Relations
Cork Institute of Technology, Cork Institute of Technology
2007 – 2008
BSBA, Business Administration
City University of Seattle, Trenčín
2001 – 2004

Doplnkové aktivity a úspechy

Student Minds Uk
University Mental Health Charter; Wellbeing Thesis platform
2020
Vedecké publikácie
Janik Blaskova, L., & Gibson, J.L. (under review) Friendship is Friendship is…. “when we all play together.” Exploring concepts of friendship formation in children with developmental language disorder. Language, Speech, and Hearing Services in Schools.; Janik Blaskova, L., & Gibson, J.L. (under review) Reviewing the link between and language abilities and peer relations in children with Developmental Language Disorder: The importance of children’s own perspectives. Autism & Developmental Language Impairments.; Hofmann, R., Arenge, G., Dickson, S., Marfan-Sanchez, J., Ryan, M., Tiong, N.D., Radia, B.K., & Janik Blaskova, L. (under review) The COVID-19 learning crisis as a challenge and an opportunity for schools: an evidence review and conceptual synthesis of research-based tools for sustainable change. Center for Educational Policy Studies Journal.; Janik Blaskova, L., Le Courtois, S., Baker, S.T., Gibson, J.L., Ramchandani, P.G., O’Farrelly, CH., & Fink, E. (2020). Participant engagement with play research - examples and lessons learned from the Centre for Play in Education, Development and Learning. International Journal of Play.; Kittredge, A. K., Day, N., Janik Blaskova, L., Zhang, H., & Baker, S. T. (2018). Teachers’ views on supporting self-regulated learning in early childhood science education. 13th International Conferences of the Learning Sciences (ICLS). Conference proceedings.; Janik Blaskova, L., & McLellan, R.W. (2017). Young people’s perceptions of wellbeing: The importance of peer relationships in Slovak schools. International Journal of School & Edu Psychology.

Preferencie

  • stredoškoláka
  • vysokoškoláka
  • mladého profesionála (prac. skúsenosti do 3 rokov od ukončenia VŠ)
  • profesionála
  • učiteľa, riaditeľa školy
  • neziskovú organizáciu
  • verejnú inštitúciu
  • študentský projekt

  • jednorazová konzultácia
  • dlhodobý mentoring

Ďalší mentori