Dobrovoľnícky projekt Transparency hľadá človeka na PPC kampane k monitoringu volieb do samospráv

Transparency hľadá človeka na PPC kampane k monitoringu volieb do samospráv

Nezisková organizácia
social media marketing
youtube marketing
zmeny pre lepšie slovensko
fundraising
ppc
google ads
google adwords
Ideálny začiatok projektu
Ihneď
Spôsob spolupráce
Na diaľku (online), osobné stretnutia
Min. dĺžka projektu
do 3 mesiacov

Pomôž nám s ...

Hľadáme človeka na dobrovoľnícku spoluprácu - na nastavenia fundrasing kampane a jej remarketingu na sociálnych sietiach Transparency. Oficiálny začiatok kampane plánujeme na prelom augusta/septembra a bude trvať aj počas októbra 2022 - do jesenných volieb do primátorských, župných, starostovských aj poslaneckých kresiel.

Kampaň bude zameraná na získanie darov na monitoring predvolebných kampaní, počas ktorého budeme poukazovať na zistenia z transparentných účtov, z knižnice reklám na facebooku a ďalších dát. Podobne ako v roku 2018 a 2019 pred parlamentnými a prezidentskými voľbami bude Transparency prinášať odhalenia praktík neférového a netransparentného predvolebného boja - ako ohýbanie volebných pravidiel, antikampane, podozrivé dary kandidátom a kandidátkam. Tiež budeme podávať podnety na prešetrenie zodpovedným orgánom.

Našou najbližšou agendou je vytváranie a nastavenie online kampaní na našej Facebook fanpage, prípadne aj cez Google Ads v spolupráci s fundraising oddelením Transparency a ďalšími členmi tímu.

Dobrovoľník/dobrovoľníčka by nám mal/a pomôcť nastaviť kampane, ich cielenie, kľúčové slová a priebežne ich sledovať, vyhodnocovať i upravovať (správa a optimalizácia v začiatku na pravidelnej báze na denného/týždenného budgetu).
Bude aj priestor na A/B a multivariate testing kampaní.

Zatiaľ máme ...

Skúsenosti a dáta z predošlých fundraising a crowdfunding kampaní, Google Ads Grant a doterajšie zistenia k porušovaniu predvolebných pravidiel.

Chceme dosiahnúť / Finálny výstup

1.Nastaviť kampane, ktoré prinesú nových jednorazových i pravidelných darcov;

2. Nastaviť kampane tak, aby oslovovalli aj už existujúcich sympatizantov našej práce;
3. Nastaviť kampane tak, aby cez remarketing zasiahli tých, ktorí zvažujú podporiť našu organizáciu,
ale ešte sa nerozhodli.

Keď sa pridáš k nám získaš / zažiješ / spoznáš / naučíš sa...

Naučíš sa viac o práci Transparency, našich aktivitách, metodológii, postupoch, o tom, ako pripravujeme výstupy, viac o zákulisí našej práce. Zažiješ intenzívne týždne s fundraising oddelením, prípadne aj našu internú poradu.

Čo sa nám s tvojou pomocou podarí zmeniť / zlepšiť...

Pomôžeš nám rozšíriť povedomie o našej organizácii, pomôžeš predstaviť našu prácu širšiemu publiku, ľuďom, ktorí už o nás počuli, no nevedia o fungovaní neziskového sektora. Pomôžeš nám predstaviť im možnosti verejnej kontroly predvolebných kampaní. Prispeješ k vyššej férovosti a transparentnosti kampaní pred jesennými voľbami do samospráv.
Pomôžeš prezentovať boj proti korupcii a za lepšie Slovensko, pomôžeš budovať komunitu podporovateľov a darcov tohto boja.

Preferencie

4 hodín / týždenne
  • mladého profesionála (prac. skúsenosti do 3 rokov od ukončenia VŠ)
  • profesionála
  • do 3 mesiacov