Pomôž nám zastaviť šírenie dezinfomácií, hoaxov a manipuácií. Dostaň nás medzi ľudí. Navrhni a implementuj marketingovú stratégiu na zviditeľnenie nášho projektu a pomôž nám dosiahnuť náš vysnívaný cieľ. Hľadáme kreatívca, ktorý má skúsenosti s vytváraním marketingovej stratégie a komunikácie pre neziskové organizácie. Chceli by sme k sebe niekoho zanieteného, kto vie byť samostatný a kto by vedel dať našej marketingovej stratégii štruktúru a jasný cieľ. V našom tíme už máme dvoch ľudí, ktorí sa zaoberajú jednotlivými aspektmi marketingu, a preto potrebujeme niekoho, kto by naše marketingové ciele vedel zastrešiť a zjednotiť.
Máme dvoch členov tímu, ktorý by ti pomáhali s implementáciou tvojej marketingovej vízie
Vytvorený produkt- rozšírenie/plug-in do Google, ktoré užívateľov upozorňuje na potenciálne hoaxy a zavádzajúce informácie na internete
Vytvorené kampaňové video, ktoré predstavuje produkt
Dokončenú web-stránku
Vytvorené účty na sociálnych sieťach, kde budeme postupne pridávať obsah
Našim cieľom je získať, čo najviac užívateľov do našeho rozšírenia, aby sme mali čo najpozitívnejší vplyv na spoločnosť. Potrebujeme produkt podporiť najmä marketingovo, preto hľadáme niekoho, kto myslí kreatívne, má skúsenosti s vytváraním marketingovej stratégie a zaujíma sa eventuálne aj o psychológiu užívateľa, ktorú by sme radi využili pri zacieľovaní reklamy na naše cieľové skupiny. Sme otvorení všetkým nápadom!
Ponúkame ti prácu:
v zaujímavom a mladom tíme
vo flexibilných hodinách
na hodnotnom projekte, ktorý sa zameriava na riešenie jedného z najväčších problémov dnešnej demokracie
s priestorom na kreativitu
vďaka ktorej posunieš svoje marketingové schopnosti znova o kúsok ďalej
Ak bude marketingová stratégia, ktorú navrhneš, úspešná, prispeješ k tomu, aby sa na internete šírilo menej hoaxov a dezinformácií, ktoré dnešnú spoločnosť radikalizujú a polarizujú. Keď sa nám podarí dostať náš produkt k čo najpočetnejšej skupine, ktorá je našou cieľovkou, budeme vedieť objektívne zmerať vplyv projektu na správanie užívateľov v online priestore a stále ho náš produkt vylepšovať. Boj s dezinformáciámi nie je ľahký, ale my sme sa na to dali. Ideš do toho s nami?