Hľadáme šikovného človeka, ktorý nám pomôže s postprodukciou videí ku kampani Dňa zdravých vzťahov (DZV). Dostaneš surové videá a zadanie od našej marketingovej špecialistky na postprodukciu. Budeš na to potrebovať kompletne cca 3 hodiny/video, to však závisí od tvojich zručností. Poď do toho s nami, bude to pekné.
Kampaň k DZV máme zadefinovanú obsahovo aj časovo. Jej hlavnou cieľovou skupinou sú rodičia, ktorí chcú podporiť vzdelávanie o bezpečných online vzťahoch na školách a zároveň získať tipy do domácej vzťahovej a sexuálnej výchovy. Budeš mať príležitosť zažiť produkciu fundraisingovej kampane neziskového sektora a z blízka zistiť, ako používame komunikačnú stratégiu v praxi.
Výsledkom našej spolupráce by malo byť 15 reels videí, ktoré publikujeme na sociálne siete. Celkovým cieľom kampane je získanie finančnej podpory DZV vo výške 10K. Ak prídeš so vstupmi, nápadmi, možnosťami či feedbackom, ako tieto ciele dosiahnuť ochotne ťa budeme počúvať.
Budeš členom/členkou veľmi unikátneho tímu, taká je pravda. Na Slovensku nie je organizácia ani jednotlivci, ktorí by robili to, čo robíme my, preto budeš mať možnosť stáť pri zrode výnimočných projektov.
Okrem toho ti ponúkame férovú komunikáciu, rešpekt, spoznáš vynikajúce odborníčky a odborníkov na témy vzťahovej a sexuálnej výchovy. Ak prípadne zistíš, že sa ti s nami fakt páči (to sa skôr asi stane), radi budeme hľadať možnosti, ako sa u nás realizovať aj ďalej.
Ak nám pomôžeš s postprodukciou videí, dostaneme kvalitnú vzťahovú a sexuálnu výchovu nielen do domácností, ale aj do škôl. Rozšírime si základňu sledovateľstva, čo nám pomôže podporovať viac ľudí vo veľmi dôležitom vzdelávaní a v našej vízii, aby každý mladý človek mal aspoň jednu dospelú dôveryhodnú osobu, ktorá ho dokáže sprevádzať vo vzťahovej a sexuálnej výchove. Pomôžeš nám šíriť dôležité info o prevencii násilia a obťažovania, o zdraví, bezpečí, súhlase, sexualite, sexuálnych a reprodukčných právach a ďalších témach. Predstav si, koľko dobra to vie narobiť.
žiadne špecifické zručnosti