Pomôž nám vybrať ten správny zákaznícky segment pre rast nášho produktu - Simulátor autizmu vo virtuálnej realite. Potrebujeme pomôct s vyčíslením veľkosti trhov našich cieľových zákaznikov a ich trendov.
Simulátor autizmu má zákazníkov z rôznych oblastí (univerzity, firmy, organizácie) v USA, Európe a Ázii. Vieme pomerne presne, kto má o náš produkt záujem a prečo. Naše sily chceme teraz sústrediť tam, kde to prinesie najväčší efekt. Aby sme sa vedeli dobre rozrozhodnúť, potrebujeme pomôcť s vyčíslením niekoľkých metrík, napr. veľkosť trhu alebo jeho trend.
Vo výstupe by mali byť uvedené jednotlivé zákaznícke skupiny a k nim vyčíslené vopred odsúhlasené metriky (napr. veľkosť trhu, trend) v dohodnutej granularite. Akým spôsobom bude výstup vyzualizovaný je plne na tíme dobrovoľníkov.
Budeme veľmi radi, ak by sa dobrovoľníci podielali na finálnom výbere nášho cieľového zákazníka.
Keď sa k nám pridáš, nazrieš do sveta neuroatypických ľudí. Zažiješ zmyslové aspekty autizmu na vlastnej koži vďaka virtuálnej realite. Budeš mať možnosť reálne ovplyvniť naše smerovanie vďaka tvojím vedomostiam a nápadom. A v neposlednom rade si pochutnáš na dobrej pizzy počas tímového mítingu.
Našou víziou je šíriť pochopenie ľudí na autistickom spektre. Vďaka technológii virtuálnej reality bežný človek môže zažiť to, čo prežíva autista každý deň. Vďaka spätnej väzbe od zákazníkov vieme, že náš produkt funguje veľmi dobre. Druhá vec je, ako ho čo najefektívnejšie dostať medzi ľudí. Vďaka tvojmu prispeniu to budeme vedieť urobiť lepšie.