Petra Janáčová

Petra Janáčová
FMK UCM, Trnava, Marketingová komunikácia
Trencin, Trenčiansky kraj, Slovensko

Prečo som na GROWNi

Som tu pre získanie nových skúsenosti a vedomostí. Som študentkou vysokej školy a mám rada samovzdelávanie, keďže teoretické vzdelávanie nie je všetko a skúsenosti zo stáží dokážu posúnúť človeka na vyšší level.

S čím viem ako dobrovoľník pomôcť

marketingová komunikácia
marketing, líderstvo, procesy
copywriting
marketing, content, writing, žurnalistika

Viac o mne

Mám 21, o chvíľu 22 rokov a pochádzam z Trenčína. Viac času trávim v Trnave kvôli škole. V osobnom živote rada trávim čas s ľuďmi, čítam knihy, ktoré ma naučia niečo dôležité do života, pozerám dokumenty a najlepšie sa cítim v prírode. Študujem marketingovú komunikáciu, všeobecne ma marketing baví, avšak marketing je hlavne o praxi a skúsenostiach, preto považujem za dôležité sa samovzdelávať v marketingu. Mám už za sebou aj pár marketingových kurzov ako napr. digitálna garáž a digisemester. Som osoba, ktorá rada niečo vedie, má za niečo zodpovednosť a organizuje. Moje pracovné skúsenosti nie sú veľmi abstraktné, keďže som študent, ale ako 18ročná som začala organizovať akcie pre študentov mojej bývalej strednej školy. Boli to akcie určené iba na zábavu a odviazanie študentov od povinností. Pracovala som vždy iba v gastrosektore ako brígadník. Bola som čašníčka v kaviarni a mala som zodpovednosť aj za interný chod tohto podniku. Každú zimu sme mali punčový stánok vonku, ktorý bol oddelený a mala som na starosti výzdobu a dekorovanie, nábor, vedenie a kontrolovanie zamestnancov, objednávanie, preberanie a kontrolovanie tovaru, komunikáciu s dodávateľmi, uzávierky, zmeny zamestnancov, riešenie vzniknutých problémov atď. Moje blízke plány do budúcnosti sú hlavne zbieranie čo najviac skúseností do života prostredníctvom stáží alebo iných aktivít, ktoré sa určite odrazia na kvalite človeka.

Kľúčové slová o mne

vzdelávanie
empatia kreativita spolupráca udržateľnosť pomoc
Pomoc
pozitívny prístup
hľadanie nových príležitostí
marketingová komunikácia
organizácia
zodpovednosť
zmysel pre humor
priateľské vystupovanie

Vzdelanie

Vysokoškolské
Marketingová komunikácia
FMK UCM, Trnava
2020 – súčasnosť
Stredoškolské
Obchodná akadémia
Trenčín
2015 – 2020

Preferencie

20 hodín / týždenne
  • verejnej inštitúcii
  • startupu
  • študentskému projektu
  • do 3 mesiacov
  • na ďiaľku (online)
Ako rýchlo reagujem

do 3 hodín