>

Michal Urban

Michal Urban
Digital Marketing Specialist @ Digitalboom s.r.o.
FMK UCM , Trnava, Marketingová komunikácia, 2020
Trnava, Trnavský kraj, Slovensko

Prečo som na GROWNi

Rád pomôžem s oblasťami, týkajúcimi sa marketingovej stratégie, budovania značky, psychológie rozhodovania. Rád by som v týchto oblastiach získal viac praxe, pretože si myslím že práve toto sú skilly, ktoré je možné použiť na zlepšenie mnohých spoločenských problémov.

S čím viem ako dobrovoľník pomôcť

marketing
branding
strategický marketing
digitálny marketing

Viac o mne

Donedávna som študoval marketingovú komunikáciu na Slovensku a neskôr v Česku. Teraz som mladý profesionál, ktorý stále objavuje svoj smer a snaží sa získať viac informácií a skúseností v smere ktorý ho zaujíma - strategický marketing, branding a psychológia rozhodovania.

Viac na
https://www.linkedin.com/in/michal-urban-7aaa3a207/

Kľúčové slová o mne

studium marketingu
strategický marketing
branding

Pracovné skúsenosti

Digital Marketing Specialist @ Digitalboom s.r.o.
Bratislava
Mojou úlohou je prinášať klientom výsledky vďaka efektívym kampaniam v službách Facebook Ads a Google Ads.
2023 - súčasnosť
Marketing Manager @ Neka Stores
Trnava
V spoločnosti som realizoval niekoľko PPC kampaní zameraných na okamžitý predaj v službách Facebook Ads a Google Ads (search, shopping a konverzné kampane). V rámci svojej práce som mal pri tvorbe kampaní na starosti aj riadenie práce grafika a copywritera.
2020 - 2023
Marketing Assistant @ Campus Cowork
Bratislava
Pre spoločnosť som sa podieľal na príprave stratégie komunikácie nových produktov a tvorbe vstupných stránok. Realizoval som niekoľko kampaní na zber leadov v službách Facebook Ads, Google Ads a Linkedin Ads. Taktiež som tu získal skúsenosti s implementáciou a prácou v nástrojoch Hotjar, Google Tag Manager a Google Data Studio.
2021 - 2021
Media Trainee @ Wavemaker Slovakia
Bratislava
- Výpomoc pri reportingu a plánovaní display, video a performance kampaní. - Asistencia pri influencer marketingu a social listeningu - Nasadzovanie a vyhodnocovanie kampaní v službách Facebook Ads, Google Ads a Adform.
2019 - 2020

Vzdelanie

Vysokoškolské
Bc., Marketingová komunikácia
FMK UCM , Trnava
2017 – 2020
Marketingová komunikace
Univerzita Tomáše Bati, Zlín
2020 – 2022

Doplnkové aktivity a úspechy

Digitálna Univerzita
Ůspešne zvládnuté polročné štúdium - 16 prednášok a projekt z oblasti digitálneho marketingu.
2021

Preferencie

5 hodín / týždenne
  • študentskému projektu
  • startupu
  • verejnej inštitúcii
  • neziskovke, škole
  • dlhšiu dobu, aj niekoľko týždňov
  • krátkodobo, resp. max 3 konzultácie
  • na diaľku (online)
  • osobné stretnutia
Ako rýchlo reagujem

do týždňa


Ďalší dobrovoľníci