S čím viem ako dobrovoľník pomôcť
S marketingom mám viac ako 8 ročné skúsenosti. Marketing som vyštudoval a pôsobil som na strane klienta a aj v agentúre.
Mám skúsenosti s manažovaním marketingu menšej firmy, kde som pocítil potrebu vedieť správne analyzovať spoločnosť a trh, nastaviť ciele a pripraviť na ich základe vhodnú stratégiu, vďaka ktorej ich spoločnosť dosiahne, a to v rámci obmedzeného rozpočtu.
Z pôsobenia performance špecialistu v agentúre, zameriavajúcej sa na menších klientov viem ako dosiahnuť úspech a dosahovať výsledky aj s malým rozpočtom. Vďaka tejto skúsenosti takisto viem ako neriešenie marketingových základov môže limitovať celkovú výkonnosť kampaní.
Viac na
www.linkedin.com/in/michal-urban-marketing
alebo
Rád pomôžem s oblasťami, týkajúcimi sa marketingovej stratégie, budovania značky, psychológie rozhodovania. Rád by som v týchto oblastiach získal viac praxe, pretože si myslím že práve toto sú skilly, ktoré je možné použiť na zlepšenie mnohých spoločenských problémov.
V rámci práce v agentúre som mal okrem tvorby, optimalizácie a vyhodnocovania PPC kampaní na starosť aj tvorbu obsahu na sociálne siete, tvorbu newsletterov alebo vytváranie predajných vstupných stránok.
V agentúre som mal na starosti desiatky klientov, s ktorými som dosahoval výsledky vďaka efektívnemu využívaniu Google Ads a Facebook Ads kampaní.
Ako marketingový manažér som pomáhal riadiť všetky marketingové aktivity spoločnosti. Implementoval som niekoľko PPC kampaní zameraných na okamžitý predaj, výskumy na analýzu cieľového publika a marketingového makroprostredia pre strategické riadenie firmy. Navrhol som úpravu e-shopu podľa princípov behaviorálnej ekonómie. Rovnako som mal som na starosti tvorbu blogu.
V rámci šesťmesačného kurzu digitálneho marketingu som absolvoval 16 celodenných prednášok a praktických úloh zameraných na témy ako budovanie značky, marketingová stratégia, obsahový marketing, PPC reklamné systémy, sociálne médiá, e-mailový marketing a ďalšie. Štúdium som ukončil praktickým mentoringom v oblasti marketingovej stratégie.
do týždňa