>

Michaela Kovácsová

Michaela Kovácsová
Office Manager @ Human Edge Management AG
Livorno, Taliansko

S čím viem ako dobrovoľník pomôcť

HR
Projektový manažment
anglický jazyk
výborné organizačné schopnosti

Viac o mne

Venujem veľkú pozornosť detailom a rada odvádzam prácu na vysokej úrovni. Som systematická, metodická a organizovaná. Som spoľahlivá, disciplinovaná a snažím sa dosahovať určené ciele.

Moje skúsenosti v odbore mi umožnili vybudovať si silné pracovné vzťahy s rôznymi zainteresovanými stranami, pričom moje medziľudské a komunikačné schopnosti mi umožnili efektívne prispieť k úspechu organizácie.

Kľúčové slová o mne

časovo flexibilná
virtuálna asistentka
výborné komunikačné schopnosti
zlepšovanie procesov

Prečo som tu

Od kamošov som sa dozvedela o tomto super portáli a keďže sa mi páči, cítila som potrebu byť jeho súčasťou. Pred vyše rokom som sa presťahovala do Talianska a rada by som ostala viac v kontakte so Slovenkom aj cez túto platformu.

Pracovné skúsenosti

Office Manager @ Human Edge Management AG
100% remote
Team support - calendar management and scheduling Marketing support - sending campaigns, maintaining company’s social media accounts Sales support - searching for leads, maintaining database Client project support - project coordination, close communication with clients, reports and presentations preparation
2023 - 2023
Executive Assistant @ Novartis Slovakia s.r.o.
Bratislava
Internal meetings preparation, communication, ad-hoc or planned off-site meetings including Cycle Meetings, Christmas party, etc. Agenda preparations, meeting minutes for top management Grants processing Purchase orders processing Market access team support Member of Editorial board of internal magazine Diversity and Inclusion champion for Oncology division EfL (Energised for Life) coordinator for Slovakia Leader of Social Committee P&O (HR) Assistant (on-boarding process, participate in local x-divisional P&O projects, to provide guidance on P&O processes and SOPs and to coordinate talent acquisition activities)
2015 - 2023
Back Office Specialist @ Soitron Group (Hewlett Packard)
Bratislava
Administrative support to service delivery managers Direct and close communication with people managers and project managers Close communication with customers and internal HP team with strong focus on delivering promised changes, updates within defined time frame and expected quality Participation/presentation at the regular calls- reporting Regular reporting to the customer Management of manager’s calendar, scheduling of meetings, resolving clashes, meeting acceptance / decline, scheduling coffee talks, VR maintenance, etc. Time tracking compliance and utilisation reporting and analysis (SAP)
2009 - 2015

Vzdelanie

Stredoškolské
Hotelová akadémia
Nitra
2004 – 2009

Hobby, záujmy

Šport, posilňovňa, príroda, cestovanie

Preferencie

2
  • neziskovke, škole
  • startupu
  • študentskému projektu
  • krátkodobo, resp. max 3 konzultácie
  • dlhšiu dobu, aj niekoľko týždňov
  • na diaľku (online)

Ďalší dobrovoľníci